4-CYLINDROWY SILNIK, 3 WERSJE NAPĘDU.

W gamie ciągników Serii 6 dostępne są trzy nowe modele z silnikami 4-cylindrowymi o mocy od 156 KM do 171 KM. Trzy nowe modele to: 6155.4, 6165.4 i topowy 6175.4. Wszystkie oferują zwiększoną maksymalną masę dopuszczalną (11500 kg) i większy rozstaw osi (2543 mm), który gwarantuje optymalne parametry jezdne w każdym terenie. Design nowych modeli z silnikami 4-cylindrowymi nawiązuje do większych ciągników z motorami 6-cylindrowymi, które w ubiegłym roku zostały wyróżnione tytułem “Tractor of the year for the design”.

Silnik

ZAAWANSOWANE ROZWIĄZANIA TECHNICZNE.

Nowe, 4-cylindrowe, kompaktowe silniki w Serii 6 zostały gruntownie przeprojektowane pod kątem spełnienia wymogów normy emisji spalin. Oferują krótki czas reakcji, większy zapasy mocy oraz wysoki moment w niższym zakresie obrotów. Nowe układy wydechowe posiadają technologie oczyszczania spalin korzystającą z EGR, SCR oraz pasywnego DPF (filtr cząstek stałych). W porównaniu do filtrów aktywnych, DPF pasywny posiada trzy zalety: brak wtrysku paliwa do filtra, niższa temperatura robocza i szybsza regeneracja filtra. Oznacza to zredukowane zużycie paliwa i niższe koszty eksploatacji, przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich aktualnych i przyszłych norm zakresie emisji spalin. W modelach TTV wysoką sprawność silnika zapewnia elektronicznie sterowany wentylator Visco. Nowe silniki Deutz są najlepszym przykładem nowoczesnej technologii „Made in Germany”, jak również synonimem maksymalnej niezawodności i wydajności.

Napęd

POWERSHIFT, RCSHIFT LUB TTV: WYBÓR NAPĘDU NALEŻY DO CIEBIE.

WYBÓR NAPĘDU NALEŻY DO CIEBIE. Prace w gospodarstwie, na terenach zielonych, w transporcie, w pracach z ciężkimi maszynami na polu, a może połączenie wszystkich wymienionych prac ? Niezależnie od potrzeb, w ofercie modeli nowej Serii 6 zawsze znajdziemy właściwą przekładnię, która odpowie na wymagania operatora i spełni wszystkie oczekiwania pod względem ekonomicznym. Manualna przekładnia Powershift: 5 biegów i 6 półbiegów Powershift do przodu i 3 do tyłu. Łączna liczba biegów wynosi 30 + 15 (z reduktorem: 54 + 27). Maksymalna prędkość jazdy wynosi 40 km/h przy zredukowanych obrotach silnika.

W pełni zautomatyzowana przekładnia RCshift: 5 biegów i 6 półbiegów Powershift do przodu, 3 do tyłu. Łącznie 54 + 27 przełożeń z reduktorem. Przekładnia oferuje wysokie prędkości jazdy w na drogach publicznych, jednocześnie oferuje dużą siłę uciągu w pracach polowych. Nowa przekładnia RCshift zapewnia niezwykle wygodną, efektywną i całkowicie automatyczną zmianę biegów. Dostępne są cztery tryby pracy: tryb manualny gdzie operator wybiera biegi i półbiegi Powershift, tryb półautomatyczny gdzie operator wybiera bieg, a skrzynia zmienia automatycznie półbiegi Powershift (prace polowe), tryb automatyczny-polowy gdzie skrzynia automatycznie zmienia biegi i półbiegi Powershift, dostosowując je optymalnie do wykonywanych prac polowych oraz tryb automatyczny-drogowy: skrzynia automatycznie zmienia biegi i półbiegi Powershift, dostosowując je optymalnie do zastosowań transportowych.

W celu zapewnienia zredukowanego zużycia paliwa w trakcie prac transportowych – maksymalna prędkość 40 km/h osiągana jest przy 1156 obr./min. (modele RCShift, w zależności od rozmiaru opony), opcja SpeedMatching zapewnia dobór półbiegów przy zmianie biegów w transporcie. W pełni zintegrowane, elektroniczne sterowanie przekładnią i silnikiem zapewnia precyzyjną regulację i dokładne indywidualne ustawienia. Poprawia także funkcjonalność przekładni.

Nowa Seria 6 może być wyposażona w sterowaną elektronicznie bezstopniową przekładnię TTV. Jest to wytrzymała, sprawdzona, przetestowana konstrukcja. Nowe oprogramowanie dodatkowo zwiększa jej walory użytkowe. Dzięki ofercie trzech trybów pracy skrzyni można doskonale dostosować ciągnik do każdej sytuacji wybierając: tryb manualny, automatyczny lub WOM. Można wybrać dowolną prędkość w zakresie od 0,2 km/h do 50 km/h. W przypadku prac polowych, układ przeniesienia napędu TTV działa z najwyższą wydajnością przy wszystkich prędkościach. Niezwykle komfortowa przekładnia TTV jest wysoce wydajna, ze względu na wykorzystanie czterech przekładni mechanicznych (planetarnych), zmienianych automatycznie. Zarządzanie silnikiem i przekładnią jest w pełni zintegrowane. To poprawia funkcjonalność i pozwala na indywidualne dostosowanie ustawień. Ponadto, funkcja Stretch Control zwiększa bezpieczeństwo jazdy z przyczepami. Każdy szczegół przekładni TTV został zaprojektowany tak, aby zmaksymalizować wydajność Serii 6.

Wszystkie wersje przekładni są bardzo łatwe w obsłudze. Można je zaprogramować w prosty sposób i łatwo monitorować ich działanie na wyświetlaczach. Każda z nich oferuje doskonałą wydajność, precyzję i skuteczność działania, zarówno w pracach polowych jak i jeździe po drogach. Ręczna, całkowicie automatyczna lub bezstopniowa: jeśli chodzi o komfort jazdy, wybór należy do klienta.

WOM

NAJLEPSZE WARUNKI PRACY.

Przy czterech prędkościach WOM (540/540 ECO/1000/1000 ECO) z tyłu i jednej (1000 lub 1000ECO) z przodu, wszystkie prace mogą być wykonywane bardzo sprawnie. Dzięki niższej prędkości obrotowej silnika w prędkościach ECO, ciągnik oferuje najwyższą wydajność prac przy zredukowanym zużyciu paliwa. Proporcjonalne sterowanie WOM zapobiega szarpnięciom przy uruchomieniu i chroni podzespoły ciągnika oraz przekładnię. InfoCentrePro zapewnia czytelny przekaz informacji dotyczących funkcji układu hydraulicznego i WOM. Wszystkie funkcje układu hydraulicznego i WOM można łatwo ustawić i zmieniać za pomocą konsoli po prawej stronie lub podłokietnika w kabinie.

Hydraulika i podnośnik

PRZYGOTOWANY DO RÓŻNYCH ZADAŃ W SZEROKIM ZAKRESIE.

Podnośnik tylny i hydraulika zostały przygotowane do obsługi różnego rodzaju maszyn. Można wybierać pomiędzy sterowaniem mechanicznym i elektrohydraulicznym, a operator ma do dyspozycji aż pięć obwodów układu hydraulicznego z tyłu i dwa z przodu, a także pompę o wydajności 170 l/min. Udźwig tylnego podnośnika wynosi aż 9700 kg. Wszystkie wejścia hydrauliczne w modelach z kabiną MaxiVision 2 są sterowane proporcjonalnie, dzięki czemu można w bardzo precyzyjny sposób kierować pracą maszyn. W modelach TTV zamontowano oddzielny zbiornik oleju. To znacznie wydłuża okresy międzyprzeglądowe. Pompy o stałym lub zmiennym wydatku spełniają wymagania klientów. Nowy układ hydrauliczny Serii 6TTV pozwala na wyposażenie ciągnika w przedni podnośnik z funkcją sterowania położeniem. Zmieniono sposób zamontowania przedniego podnośnika tak, aby mógł współpracować z przednim zawieszeniem.  Takie rozwiązanie umożliwia kompaktową konstrukcję dla maksymalnego kąta skrętu i udźwig do 5480 kg, a także do dwóch rozdzielaczy w części przedniej. Wspornik przedniego podnośnika może być wyposażony w terminal ISOBUS.

Hamulce

NOWA KONSTRUKCJA PRZEDNIEJ OSI, SKUTECZNE HAMULCE.

Oś przednia posiada adaptacyjny układ amortyzacji automatycznie kontrolujący położenie osi dostosowując jej charakterystykę do warunków drogowych, co zapewnia ogromny komfort. Zależnie od wciśnięcia pedału hamulca oraz od prędkości jazdy, oś posiada dwa poziomy amortyzacji. Jednocześnie działa funkcja AntiDive i AntiRise. Ciągnik posiada możliwość blokady amortyzacji osi. Wspomagany układ hamulcowy zapewnia pełną skuteczność układu hamulcowego przy minimalnym nacisku na pedały hamulca w kabinie. Modele TTV są wyposażone w hamulec postojowy EPB: automatyczny układ hamulców blokujący tylne tarcze hamulcowe. EPB rozłącza się automatycznie, gdy włączany jest rewers kierunku jazdy i załącza się automatycznie, gdy operator opuści fotel. Modele TTV mogą być również wyposażone w nowy hamulec silnikowy (wydechowy), dzięki czemu siła hamowania jest o 40 % większa. Jest to szczególnie ważne podczas jazdy w dół zbocza z ciężkim ładunkiem, ponieważ wtedy ten układ zapobiega przegrzaniu się hamulców. Jest bezpieczniej, a koszty serwisowania są mniejsze. Obsługa jest łatwa i intuicyjna. Hamulec wydechowy działa po naciśnięciu pedału, który steruje specjalnym zaworem. Skuteczność hamowania jest optymalizowana automatycznie, w zależności od wybranego trybu napędu (Auto, Manual, WOM).

Kabina

OFERTA OBEJMUJE NIEZLICZONE OPCJE WYPOSAŻENIA KABIN: WYBÓR NALEŻY DO PAŃSTWA.

Podsumowując, im wyższy komfort jazdy i obsługi maszyny, tym mniej męcząca praca. A im mniej męcząca jest praca, tym lepsze są jej rezultaty. Z tego powodu, wszystkie modele Serii 6 zostały wyposażone w kabiny najwyższej klasy. Unikalne na rynku: Oferujemy zróżnicowane wyposażenie, parametry i poziomy komfortu. Wybór zależy wyłącznie od preferencji klienta. Wszystko w zgodzie z przeznaczeniem ciągnika, stosownie do potrzeb operatora i w zależności od warunków ekonomicznych. Bez względu na wymagania, nowa Seria 6 to dobry wybór. Kabiny o różnym poziomie komfortu sterowania, w zależności od wyposażenia technicznego; od prostych mechanicznych i ręcznych elementów sterujących po elektroniczne dźwignie wielofunkcyjne. Szyberdach jest obecnie oferowany w trzech wersjach – przesuwna pokrywa, szyberdach ze szkłem absorbującym promieniowanie UV lub dach z dodatkową strukturą FOPS gwarantującą pełne bezpieczeństwo w trakcie prac z ładowaczem czołowym. Cokolwiek Państwo wybierzecie, nowa Seria 6 spełni Wasze wymagania. 

NAJWYŻSZY POZIOM KOMFORTU W KABINIE. WSZYSTKO TO, CO JEST NIEZBĘDNE DO SPOKOJNEJ PRACY.

Unikalność nowoczesnej kabiny MaxiVision lub MaxiVision 2, zobaczyć można zarówno z zewnątrz jak i po zajęciu miejsca w jej wnętrzu. W zakresie prostoty obsługi i ergonomii, w nowych modelach Serii 6 zadbano o każdy szczegół, wykorzystując najnowsze rozwiązania i technologie. Panel wskaźników InfoCentrePro wyposażono w 5-calowy kolorowy ekran, dostarczający operatorowi informacje na temat parametrów pracy ciągnika. Także w tym zakresie zadbano o maksymalną wygodę oraz czytelny i szybki przekaz informacji. Modele TTV wyposażono w zamontowany na prawym słupku dodatkowy wyświetlacz WorkDisplay z możliwością odczytu parametrów pracy w czasie rzeczywistym. Zredukowano hałas dobiegający z komory silnika, zniwelowano drgania i zapewniono optymalną izolację termiczną, ponieważ kabina i przedział silnika nie są połączone. . Kompaktowa konstrukcja pokrywy silnika zapewnia jednocześnie bardzo dobrą widoczność przestrzeni przed ciągnikiem.  Operator ma także optymalny podgląd na maszynę za ciągnikiem, ponieważ kabinę odsunięto do tyłu. Reflektory LED czwartej generacji oferowane są jako opcja wyposażenia, zwiększają one skuteczność działania pakietu oświetlenia.   Inne funkcje, które zwiększają wygodę i funkcjonalność to jasne, oznaczone kolorami przyrządy sterownicze, duże okna i nowy system zamykania drzwi. Układ klimatyzacji – także automatycznej – zapewnia optymalną temperaturę we wnętrzu kabiny, a jednocześnie największa liczba regulowanych dysz nawiewów w tej klasie ciągników gwarantuje równomierne rozprowadzanie powietrza, niedostępne w innych oferowanych obecnie modelach ciągników. Decydując się na kabinę MaxiVision lub MaxiVision 2, operator może spodziewać się, że będzie pracował wydajnie w komfortowych warunkach.  Wszystkie modele mogą być wyposażone w system rolnictwa precyzyjnego Agrosky.

Galeria zdjęć