DWA RODZAJE UKŁADÓW NAPĘDOWYCH W SERII 6.

Seria 6 to perfekcyjne połączenie nowoczesnej technologii i nowatorskiego designu: już na etapie prac projektowych przyjęto założenie o konieczności zapewnienia najwyższej wydajności każdego z komponentów oraz maksymalnej ergonomii przyrządów sterowniczych. Gama modeli obejmuje zwrotne, bardziej kompaktowe modele z silnikami cztero-cylindrowymi o krótszym rozstawie osi, które są idealnym rozwiązaniem do różnego rodzaju prac ogólno-gospodarskich i polowych. Seria 6 to także mocne, większe modele z 6-cylindrowymi jednostkami napędowymi. Dzięki mocnym silnikom Deutz, wypróbowanym i przetestowanym przekładniom Powershift oraz rozpoznawalnej stylistyce opracowanej wspólnie z biurem projektowym Giugiaro Design, Seria 6 wyznacza standardy, za którymi mogą podążać inni. Dzięki wprowadzeniu innowacyjnej, zrobotyzowanej przekładni serii T7200 CShift z elektro-hydrauliczną zmianą biegów i półbiegów, modele Serii 6 są bardziej zaawansowane technologicznie niż kiedykolwiek wcześniej.

Seria 6 6 CShift - profilowe2

Seria 6 6 CShift - silnik

Silnik

MOCNE, NIEZAWODNE I EKONOMICZNE SILNIKI DEUTZ.

Silniki modeli Serii 6 oferują szerokie spektrum mocy. Motory wyposażone w nowoczesne rozwiązania pozwalają na uzyskanie maksymalnych osiągów: czterozaworowe głowice cylindrów, układ dolotowy powietrza z turbosprężarką i Intercoolerem, wysokociśnieniowy (do 1600 barów) układ wtryskowy DCR (Deutz Common Rail) z elektronicznym układem sterowania i system oczyszczania spalin SCR. Nowy kształt komór spalania w połaczeniu z wtryskiem DCR maksymalizuje osiągi oraz zapewnia wysoką moc nawet w najbardziej wymagających warunkach.

Wysoki moment obrotowy dostępny jest nawet przy bardzo niskich prędkościach obrotowych silnika. Silniki Deutz opracowano specjalnie do wykorzystania w rolnictwie. Jednostki napędowe oferują maksymalny moment obrotowy dostępny już przy 1600 obr./min i maksymalną mocą uzyskiwaną przy 1900 obr./min. Jednocześnie maksymalna moc jest dostępna w zakresie od 1600 do 2100 obr./min – przedział ten pokrywa cały zakres roboczy wykorzystywany w większości zastosowań w pracach polowych. Katalizator SCR maksymalizuje wydajność eliminując potrzebę stosowania układu recyrkulacji spalin i redukując poziom zużycia paliwa nawet o 10% w porównaniu z poprzednimi wersjami silników porównywalenj mocy. Zredukowane zużycie paliwa rekompensuje koszt zakupu AdBlue (32,5% wodnego roztworu mocznika).

Napęd

DWIE WERSJE UKŁADU NAPĘDOWEGO Z PÓLBIEGAMI POWERSHIFT.

Modele Serii 6 oferują najwyższy poziom wydajności i zaawansowane rozwiązania technologiczne. Ciągniki wyposażono w przekładnię ZF T7200. Seria 6 dostępna jest także z innowacyjnym systemem elektro-hydraulicznej zmiany biegów i półbiegów w modelach oznaczonych symbolami CShift. W tych modelach operator może w łatwy sposób wybierać kazdy z sześciu dostępnych biegów przy pomocy joysticka wielofunkcyjnego, bez konieczności wciskania pedału sprzęgła lub korzystania z tradycyjnej dźwigni zmiany biegów.

Modele Serii 6 oferują również wysoką wydajność i doskonale osiągi w wariantach dysponujących cztero- lub sześcio-biegową skrzynią i klasyczną dźwignią zmiany biegów. Sześciobiegowa skrzynia biegów ZF z czterema półbiegami Powershift dla każdego biegu głownego, superreduktor oraz elektrohydrauliczny rewers znaleźć można w modelach od 6150 w górę. W sumie do dyspozycji operatora jest w tym układzie 40 odpowiednio wystopniowanych przełożeń do jazdy do przodu i do tyłu.

Rewers elektrohydrauliczny z możliwością regulacji szybkości reakcji pozwala operatorowi na zmianę kierunku jazdy (przód/tył) nawet podczas jazdy przy prędkościach do 12 km/h. Rozwiązanie to maksymalizuje łatwość manewrowania modelami Serii 6, sprawiając, że zawracanie na uwrociach pola jest szybsze i łatwiejsze.

Funkcja APS – Automatic Powershift, oferowana standardowo w wersji P i Cshift oraz dostępna opcjonalnie dla pozostałych wersjach, zmienia przekładnię w całkowicie automatyczny układ, dobierając najbardziej odpowiednie przełożenie z czterech dostępnych półbiegów Powershift. Półbiegi zmieniane są automatycznie w zależności od obciążenia silnika i prędkości jazdy bez potrzeby dokonywania ustawień przez operatora: krótkie czasy reakcji tego układu są doskonałym rozwiązaniem gdy wymagane są częste zmiany przełożeń.

Modele Cshift z joystickiem wielofunkcyjnym zamiast dźwigni zmiany biegów stanowią doskonałą alterantywę dla modeli w standardowej kompletacji wyposażenia. Są odpowiedzią na rosnące oczekiwania użąytkowników ciągników marki DEUTZ-FAHR. Biegi głowne zmieniane są poprzez odchylenie joysticka z jednoczesnym wciśnięciem przycisku na jego tylnej ściance. Aby zmienić półbieg Powershift operator musi tylko odchylić joystick. Szybka zmiana półbiegów i biegów sprawia, że ciągnik doskonale radzi sobie w ciężkich pracach polowych.

Seria 6 6 CShift - napęd

Seria 6 6 CShift - WOM20

WOM

PEŁNA PALETA PRĘDKOŚCI WOM.

Pełen wybór prędkości obrotowych WOM zwiększa wszechstronności ciągnika.  Agrotron Serii 6 oferuje cztery prędkości wałka – dwie standardowe prędkości 540 i 1000 obr./min, oraz dwie prędkości ekonomiczne ECO (napęd wałka przy zredukowanych obrotach silnika). Prędkości wybierane są w wersji standardowej ciągnika za pomocą dźwigni na prawej konsoli, a uruchamiane elektrohydraulicznie za pomocą przycisków. Modulowany start wałka zabezpiecza osprzęt przed uszkodzeniem. Na wyświetlaczu LCD pojawia się informacja na temat rzeczywistej prędkości WOM, co pozwala operatorowi na pracę z dowolnym osprzetem zawsze w idealnych warunkach.

Dostępna jest funkcja AutoWOM do automatycznego włączania napędu WOM, która uruchamia lub rozłącza napęd wałka w trakcie ruchu ramion podnośnika góra/dół. Standardowo, modele Serii 6 wyposażone są w przyciski sterowania WOM na błotnikach tylnych. Podnośnik przedni oraz WOM o prędkości obrotowej 1000 obr./min lub 1000ECO – oferowany jest jako wyposażenie opcjonalne. Po jego zamontowaniu ciągnik może wykonywać prace z osprzętem montowanym na przednim jak i tylnym podnośniku – na przykład zestawy kosiarek dyskowych DEUTZ-FAHR. To znacznie podnosi wydajność prowadzonych prac.

Hydraulika i podnośnik

WYDAJNA HYDRAULIKA, DUŻA LICZBA OBWODÓW< PEŁNE STEROWANIE.

Układ hydrauliczny modeli Serii 6 wykorzystuje pompę o stałym wydatku 83 l/min do zasilania rozdzielaczy i podnośnika oraz niezależną, dedykowaną pompę o wydajności 42 l/min przewidzainą do wspomagania hydrostatycznego układu kierowniczego. Oddzielna pompa wspomagania zapewnia płynne i komfortowe prowadzenie ciągnika nawet wtedy, gdy operator korzysta z maszyn napędzanych hydraulicznie, a silnik ciągnika pracuje na biegu jałowym. Konfiguracja podstawowa układu obejmuje maksymalnie cztery pary obwodu hydraulicznego sterowane za pomocą trzech dźwigni – jednej dźwigni krzyżowej obsługującej dwa obwody i dwóch odrębnych dźwigni dla pozostałych dwóch obwodów.

Wersja „P” oraz CShift została wyposażona w cztery obwody sterowane elektrohydraulicznie. W tych modelach układ hydrauliczny może oferować do siedmiu obwodów.
Dla bardziej wymagających zadań, konfiguracja wyposażenia może być uzupełniona o pompę Load-Sensing o wydajności 120 l/min. Funkcja wykrywania obciążenia reguluje wydatek oleju z pompy w odpowiedzi do rzeczywistego zapotrzebowania poszczególnych odbiorników na olej. Zastosowanie pompy o zmiennej wydajności redukuje straty mocy i zużycie paliwa, wydłużając jednocześnie trwałości podzespołów.

Wszystkie modele Serii 6 wyposażono w złącza hydrauliczne typu „push-pull” pozwalające na bezproblemowe podłączanie przewodów hydraulicznych – nawet pod ciśnieniem. Złącze Power-Beyond jest przydatne podczas pracy z osprzętem o bardzo wysokim zapotrzebowaniu na olej. Olej pod ciśnieniem dostarczany jest bezpośrednio z pompy hydraulicznej do jednego lub kilku silników hydraulicznych osprzętu, olej przepływa przez krótszy i mniej złożony układ, maksymalizując wydajność hydrauliczną i znacznie obniżając poziom zużycia paliwa.

Podnośnik tylny z elektronicznym układem sterowania EHR oferuje udźwig maksymalny 6200 kg w modealch cztero-cylindrowych i modelu 6140 lub 9200 kg w sześcio-cylindrowcach. Opcjonalny podnośnik przedni posiada udźwig maksymalny wynoszący 3800 kg lub 4000 kg w zależności od modelu. Elektroniczny układ sterowania EHR pozwala na sterowanie głębokością pracy, położeniem ramion podnośnika, pozycją, siłą, mix. Radar uzupełnia funkcjonalność ciągnika o kontrolę poślizgu kół.

Seria 6 6 CShift - Hydraulika i podnośnik

Hamulce - Seria 6 6 CShift

Hamulce

NA PIERWSZYM MIEJSCU BEZPIECZEŃSTWO.

Napęd na cztery koła oraz przednia i tylna blokada mechanizmu różnicowego są załączane w funkcji ASM automatycznie, co maksymalizuje wydajność i sterowność ciagnika w każdych warunkach. Układ działa w opraciu o sygnały z czujników na temat prędkości jazdy oraz kąt skrętu kół. Operator może w pełni skupić się na wykonywanej pracy, nie dbając o sterowanie napędem i blokadą. Oprócz doskonałej trakcji, system zwiększa komfort pracy operatora.

Dla zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa, modele Serii 6 mogą zostać wyposażone w układ hamulcowy z tarczami w kąpieli olejowej na osi przedniej oraz układ hamulcowy PowerBrake zapewniający nadzwyczajną siłę hamowania już przy minimalnym nacisku na pedał hamulca.

W celu całkowicie bezpiecznego manewrowania i agregatowania osprzętu, modele Serii 6 mogą zostać wyposażone w kamerę cofania, która uruchamia się automatycznie po wybraniu kierunku wstecznego.

Kabina

PRZESTRZEŃ, KOMFORT, ERGONOMIA – KABINA S-CLASS 2.

Nowa kabina S-Class 2 została zaprojektowana dla zapewniania nadzwyczajnego komfortu i stworzenia idealnego środowiska pracy operatora. Wykończenie wnętrza nowej kabiny oferuje nową kolorystykę materiałów. Nowe, trójramienne koło kierownicy z elementami imitującymi aluminium, podłokietnik wielofunkcyjny z wszystkimi głównymi przyrządami sterowniczymi oraz przygotowanie do instalacji radia z czterema głośnikami to wyposażenie standardowe modeli Serii 6. Stopnie antypoślizgowe z zabezpieczonymi krawędziami ułatwiają wsiadanie i wysiadanie z kabiny; oświetlenie wnętrza uruchamiane jest automatycznie po otwarciu drzwi. Dodatkowe reflektory robocze zapewniają maksymalne bezpieczeństwo prac prowadzonych w nocy.

Fotel operatora, standardowo wyposażono w układ pneumatycznej amortyzacji, układ amortyzacji aktywnej dostępny jest jako wyposażenie opcjonalne. Kabina jest wyjątkowo przestronna i obszerna oraz zapewnia imponującą widoczność w zakresie do 320 stopni dookoła ciągnika. Wszystko dzięki dużym szybom oraz otwieranemu szklanemu szyber-dachowi. Wydajny układ klimatyzacji z czternastoma regulowanymi nawiewami utrzymuje idealną temperaturę we wnętrzu kabiny w każdych warunkach. Specjalne filtry kabinowe (aktywne filtry węglowe dostępne opcjonalnie) zapewniają wysoką jakość powietrza dostarczanego do wnętrza kabiny. Pakiet oświetlenia jest równie imponujący: 15 reflektorów roboczych (sześć z przodu i dziewięć z tyłu) zapewnia najlepszą widoczność, nawet podczas prac w całkowitych ciemnościach.

A w celu uzyskania jeszcze większego komfortu, kabina S-Class 2 dostępna jest z układem amortyzacji mechanicznej lub pneumatycznej, klimatyzacją automatyczną oraz podgrzewanymi lusterkami wstecznymi.

Oprzyrządowanie modeli Serii 6 CShift obejmuje funckję programowania ComforTip oraz interfejs multimedialny iMonitor pierwszej generacji, który umożliwia operatorowi kontrolę nad wszystkimi funkcjami i układami ciągnika (podnośnik, WOM, rozdzielacze, silnik, przekładnia, układ ASM, zawieszenie kabiny), zapewnia informacje o osiągach (zużycie paliwa, wydajność, przepracowany obszar), obsługuje ISOBUS umożliwiając podłączanie kompatybilnego osprzętu.

Standard ISOBUS 11783 oferuje możliwości podłaczania maszyn plug&play, bez konieczności instalacji dodatkowych ekranów / sterowników maszyny.

Seria 6 6 CShift - kabina

Technologie

TECHNOLOGIA W SŁUŻBIE WYDAJNOŚCI I KOMFORTU.

ComforTip Professional – możliwość programowania ciągnika. Operator może zaprogramować sekwencje operacji, jakie ciągnik może wykonywać automatycznie na przykład na uwrociach pola. Istnieje możliwość zapamiętania do 16 różnych programów z 32 funkcjami w każdym z nich. Oznacza to, że operator może stworzyć 16 różnych programów pod 16 różnych posiadanych maszyn. Kolejne funkcje w programie mogą być zmienane manualnie za pomocą przycisku umieszczonego na joysticku lubw  sposób automatyczny – po okreslonym przez operatora czasie lub po przejechaniu określonego dystansu. Operator może tworzyć program w trakcie postoju wybierając kolejne funkcje w programie z dostępnej listy zadań w menu iMonitora. Jesli ciagnik nie jest wyposazony w iMonitor, operator może wprowadzać funkcje do programu wchodząc w tryb programowania i wykonując pracę podczas pierwszego przejazdu po polu.

ISOBUS – ciągniki marki DEUTZ-FAHR oferują możliwość sterowania pracą maszyny poprzez standard ISOBUS. Jesli ciagnik wyposazony jest w iMonitor – nie ma potrzeby montażu dodatkowych sterowników / komputerów / wyświetlaczy od producenta maszyny. Okno do sterowania (Terminal Wirtualny) widoczny jest na ekranie iMonitora ciągnika. Wystarczy jedynie wpiąć kabel od maszyny do gniazda ISOBUS w tylnej części ciągnika i otworzyć na ekranie iMonitora okno Termianala Wirtualnego.

AGROSKY – system rolnictwa precyzyjnego oferowany w marce DEUTZ-FAHR. Systemy te oferowane są w kilku różnych wariantach, wybór podzespołów AGROSKY zalezy od wyposażenia ciągnika i wybranego sposobu prowadzenia ciągnika. Ciągnik może być prowadozny w sposób manualny czyli przez operatora. W takim przypadku operator kieruje ciągnikiem obserwujhąc wskazania belki diodowej. Belka z diodami umieszczona jest standardowo w iMoniotrze 2 generacji, jesli ciagnik nie ma iMonitora – ciągnik musi być doposazony o moniotorek z belką w dzialae Części Zamiennych SDF. Możliwe jest wyposażenie ciągnika DEUTZ-FAHR w układ prowadzenia automatycznego. Może to być zrealizowane na dwa sposoby. Pierwszy: klient zamawia ciągnik z przygotowaniem do AGROSKY i prowadzeniem automatycznym, wtedy ukłąd kierowniczy ciągnika doposażany jest w specjalny zawór do sterowania pracą siłowników, na samym ciągniku nie widać żadnych podzespołów oprócz anteny na dachu. Drugi sposób: ciągnik nie ma przygotowania i zaworu: nalezy doposazyć ciągnik w elektryczną kierownicę, która zastępuje standardowe koło kierownicy i pozwala automatycznie sterować torem jazdy ciągnika. Oferta anten w systemie AGROSKY obejmuje dwa modele odbiorników. Antena SRC10 pozwala na odbiór sygnału satelitarnego bez możliwości korzystania z korekty sygnału co przekłada się na możliwość korzystania z darmowego sygnału z dokładnością systemu do +/- 30cm. Większa antena SRC40 pozwala na odbiór sygnału darmowego ale także sygnału skorygowanego i dokładności do +/- 10cm oraz +/- 2cm. Należy pamietać, że korzystanie z sygnału skorygowanego wiąże się z koniecznością wnoszenia opłat abonamentowych dla dostawcy poprawki sygnału.

Informacje

WERSJA KOMUNALNA.

Modele Serii 6 oferowane są w wersji wyposażenia obejmującej pomarańczowy kolor lakieru maski silnika i błotników kabiny. Ciągnik może być wykorzystywany w przedsiębiorstwach wykonujących prace komunalne. Seria 6 – modele z silnikami zarówno cztero- jak i sześcio-cylindrowymi – mogą wykonywać zadania z wykorzystaniem maszyn budowlanych przy budowie dróg. Wysoka uniwersalność i wszechstronność modeli Serii 6 gwarantuje dużą łatwość operowania w rożnego rodzaju pracach.

Seria 6 6 CShift - informacje

Specyfikacja

Seria 6 6 CShift - specyfikacja1

Seria 6 6 CShift - specyfikacja2

Seria 6 6 CShift - specyfikacja3

Standard

Modele 6120.4-6130.4-6140.4 oferowane w wyposażeniu standardowym wyposażono w silniki cztero-cylindrowe Deutz, natomiast modele 6140-6150-6160-6180-6190-6210 w sześcio-cylindrowe jednostki napędowe Deutz. Modele z oznaczeniem .4 oraz model 6140 oferują cztero-biegową skrzynię z czterema półbiegami Powershift zmienianymi pod obciążeniem. W tych modelach udźwig podnośnika wynosi 6200kg. Modele sześcio-cylindrowe (oprócz 6140) wyposażono w skrzynię sześcio-biegową z czterema półbiegami Powershift. Wersja napędu Cshift oferowana jest w modelach sześcio-cylindrowych, czyli ze skrzynią: 6 biegów x 4 półbiegi i z podnośnikiem o większym udźwigu.

P

Wersja P oferowana jest tylko w modelach 6120.4P-6130.4P-6140.4P-6140P. Wyposażenie wersji P to podłokietnik z joystickiem do sterowania wybranymi funkcjami ciągnika, układ hydrauliczny z pompą LoadSensing 120 l/min (większa od standardowej pompy 70l/min), oddzielny zbiornik oleju, programowalne sekwencje operacji ComforTip, APS czyli automatyczna zmiana półbiegów Powershift, SpeedMatching czyli automatyczy dobór półbiegu po zmianie biegu głównego za pomocą dźwigni.

Seria 6 6 CShift - dcr

DCR

Nowoczesne silniki Deutz wykorzystują wysoko-ciśnieniowy układ wtryskowy Deutz Common Rail. Układ wyposażono w szynę wysokiego ciśnienia. Silniki Deutz oferują dwie pompy zasilające układ paliwowy, montowane w bloku silnika, smarowane olejem silnikowym a nie paliwe. Jakość smarowania pomp nie zależy od jakości paliwa.

Seria 6 6 CShift - SAVE_DIESEL_-_DRIVE_DEUTZ

SAVE DIESEL – DRIVE DEUTZ

Nowoczesne jednostki napędowe stosowane w ciągnikach rolniczych marki Deutrz-Fahr, układy elektronicznego sterowania, najlepsze podzespoły i wysoka jakośc montażu sprawiają, że ciągniki tej marki oferują rewelacyjne wyniki w zakresie ekonomii eksploatacji.

Seria 6 6 CShift - SCR

TECHNOLOGIA SCR

Ciągnik wyposażono w układ oczyszczania spalin SCR (Selective Catalytic Reduction), który wykorzystuje do oczyszczania spalin 32,5% wodny roztwór mocznika, czyli AdBlue. Po jednej ze stron ciągnika umieszczono dodatkowy, niebieski zbiornik na AdBlue

Seria 6 6 CShift - placeholder

ELEKTRONICZNE STEROWANIE SILNIKA

System ten monitoruje szereg parametrów silnika i optymalizuje jego działanie poprzez regulację układu wtryskowego. Automatyzacja w celu maksymalnego uproszczenia: umożliwia operatorowi ustawienie, zapisanie i przywołanie najwłaściwszej prędkości obrotowej silnika dla każdego zadania.

Seria 6 6 CShift - ASM

ASM

Funkcja ASM odpowiada za automatyczne sterowanie napędem na 4 koła i blokadą mechanizmów różnicowych. ASM automatycznie uruchamia systemy w zależności od kąta skrętu kół przednich ciągnika oraz prędkości jazdy. ASM to komfort i wygoda w polączeniu z najlepszą trakcją w każdych warunkach terenowych. Ciągniki Deutz-Fahr oferują 100% blokadę mechanizmów.

Seria 6 6 CShift - COMFORT-TIP

COMFORTIP

Programowanie sekwencji operacji. Ciągnik może wykonywać automatycznie szereg funkcji. Zapisany program będzie odtwarzany automatycznie, kolejne operacje będą uruchamiane manualnie (po wciśnięciu przycisku) lub automatycznie (po określonym czasie lub dystansie) jeśli ciągnik wyposazony jest w iMonitor.

Seria 6 6 CShift - FOUR-WHEEL_DRIVE

NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Cztery koła napędowe to najlepsza trakcja nawet w najcięższym terenie. Napęd przedniej osi może być uruchamiany automatycznie przez funkcję ASM (jeśli ciągnika jest w ASM wyposażony) lub manualnie za pomocą dźwigni lub przycisku (w zależności od modelu i wyposażenia).

OFERTA PROMOCYJNA

Szanowny Kliencie,
poznaj aktualną ofertę promocyjną na wybrane modele ciągników marki DEUTZ-FAHR. Od dziś do końca maja 2016 masz możliwość wybrania odpowiedniego dla Ciebie  ciągnika w bardzo korzystnej cenie. Zapoznaj się z poniższą listą, która przedstawia modele objęte promocją oraz udzielonych na nich rabatów następujących wartości brutto w zależności od wyposażenia:

CIĄGNIKI ROLNICZE
Agrolux 410 – 13 500 PLN
5080 D Ecoline – 15 500 PLN
5090.4 D Ecoline – 17 000 PLN
5105 G MD LS – 20 000 PLN
5105 G MD GS – 21 000 PLN
5110 C GS – 25 500 PLN
6160 DT- 38 500 PLN
6160 CSHIFT- 42 000 PLN
6160 TTV – 46 000 PLN

CIĄGNIKI SADOWNICZE
Agrokid 230  – 9 000 PLN
Agroplus F 65 KeyLine – 7 000 PLN
Agroplus F 320 – 18 000 PLN
Agroplus S 320 – 23 500 PLN

Więcej informacji na temat wyposażenia oraz warunków zakupu, uzyskasz kontaktując się z autoryzowanym dealerem. Listę dealerów znajdziesz „tutaj”.  

Życzymy udanych wyborów zakupowych!

Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Seria 6 6 CShift - oferta promocyjna

MODELE SERII 6 TOPLIFT

Z ładowaczem czołowym w wyposażeniu !

Ofertę wyposażenia ciągników Deutz-Fahr Serii 6 uzupełnia możliwość wyposażenia w fabryczny, zintegrowany ładowacz czołowy. Modele objęte specjalną akcją TopLift to: 6140.4 / 6140.4 Cshift / 6140.4TTV. Wszystkie wyposażono w ekonomiczny, niezawodny cztero-cylindrowy silnik Deutz oraz w zależności od modelu różne warianty układu napędowego. Model 6140.4 oferuje czterobiegową skrzynię z czterema półbiegami Powershift zmienianymi pod obciążeniem. Model oznaczony symbolem Cshift – nowość w gamie ciągników marki Deutz-Fahr – oferuje sześciobiegową skrzynię z czterema półbiegami, przy czym biegi i półbiegi Powershift zmieniane są przy użyciu joysticka wielofunkcyjnego na podłokietniku, dlatego też w tym ciągniku nie ma klasycznej dźwigni zmiany biegów. TTV to napęd bezstopniowy, dzięki któremu ciągnik przyspiesza w sposób płynny do prędkości maksymalnej. Ponadto, wyposażenie obejmuje także wydajną pompę układu hydraulicznego, szereg dystrybutorów, mocny podnośnik tylny oraz komfortową, przestronną kabinę. Tak bogate wyposażenie standardowe oraz optymalne parametry użytkowe sprawiają, że modele 6140.4 / 6140.4 Cshift / 6140.4TTV o krótszym niż w przypadku modeli sześciocylindrowych rozstawie osi, doskonale sprawdzają się w pracach z ładowaczem czołowym.

Model Serii 6 Cshift uzyskał tytuł maszyny roku „Machine of the Year 2016” w kategorii ciągników klasy średniej. Na szczególne uznanie w opinii jury, złożonego z dziennikarzy wydawnictw branży rolniczej, zasługuje skrzynia biegów z biegami i półbiegami zmienianymi za pomocą joysticka, za wyjątkowo wygodną obsługę i wydajność.

Wyposażenie TopLift obejmuje fabryczny montaż wsporników, półramy oraz wysięgnika ładowacza czołowego. Fabryczny ładowacz czołowy to najwyższej klasy jakość wykonania, doskonałe parametry użytkowe i zwiększona uniwersalność ciągnika w różnego rodzaju pracach. Niezwykła łatwość i duża precyzja sterowania ładowaczem czołowym gwarantują zachowanie najwyższego komfortu i bezpieczeństwa pracy operatora. Pakiet nie obejmuje złączy układu hydraulicznego i elektrycznego.

Więcej informacji na temat oferty specjalnej można uzyskać u dealerów marki DEUTZ-FAHR.

Seria 6 6 CShift - oferta promocyjna2

GALERIA ZDJĘĆ