WYDAJNOŚĆ ODPOWIADAJĄCA TWOIM POTRZEBOM

DEUTZ-FAHR prezentuje nową Serię 6. Dzięki bogatej ofercie obejmującej kilkanaście modeli z silnikami o mocy od 156 do 226 KM, możliwością wyboru dwóch wariantów rozstawów osi, trzech rodzajów przekładni, dwóch typów kabin i szeregu dodatkowych opcji wyposażenia, klienci otrzymują najlepsze w tej klasie ciągników połączenie wyjątkowej technologii i designu. Nowa Seria 6 marki DEUTZ-FAHR to ciągniki przyszłości.

Silnik

OPTYMALNE POŁĄCZENIE NAJLEPSZYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH

Nowe, kompaktowe cztero- i sześciocylindrowe silniki Serii 6 zostały całkowicie przeprojektowane pod pod kątem wymogów związanych z ochroną środowiska i redukcją kosztów eksploatacji. Mają krótszy czas reakcji, zapewniają większą rezerwę momentu obrotowego oraz możliwość rozruchu przy wyższym momencie obrotowym w niższym zakresie prędkości silnika. Równocześnie zredukowano zużycie paliwa i AdBlue. Układy oczyszczania spalin wyposażono w EGR, katalizator SCR oraz pasywny DPF (filtr cząstek stałych). W porównaniu z filtrami aktywnymi, DPF z pasywną regeneracją posiada trzy zalety: brak wtrysku paliwa do filtra, mniejsza ilość wytwarzanego ciepła i szybsza regeneracja filtra. Oznacza to zredukowane zużycie paliwa i niższe koszty eksploatacji, przy spełnieniu wszystkich norm w zakresie emisji spalin, również na etapie normy Euro 5. W modelach TTV odpowiednią sprawność silnika zapewnia także wentylator ze sprzęgłem wiskotycznym , sterowany elektronicznie Electronic Visco.

Wszystkie modele mogą być wyposażone w nowy hamulec silnikowy (wydechowy), aby zapewnić większą o 40% siłę hamowania. System ten zmniejsza zużycie hamulców ciągnika, szczególnie podczas jazdy w dół zbocza z ciężkim ładunkiem.

Ciągnik wyposażono w rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo, jednocześnie zredukowano koszty eksploatacji i obsługi ciągnika. Dodatkowy pedał sterujący specjalną przepustnicą zapewnia praktyczną, łatwą i niezawodną obsługę hamulca. Skuteczność hamowania jest automatycznie kalibrowana i optymalizowana, w zależności od wybranego trybu napędu. Nowe silniki DEUTZ stanowią doskonały przykład nowoczesnej niemieckiej technologii i są synonimem niezawodności i efektywności na najwyższym poziomie, pozwalającej osiągnąć optymalne wyniki.

Nowy układ chłodzenia – zaprojektowany z myślą o Serii 6 – ze względu na wyższą skuteczność odprowadzania ciepła znacznie poprawił wydajność silnika.Wszystkie chłodnice i elementy łączące zostały wykonane z aluminium, co w dużym stopniu ułatwiło rozpraszanie ciepła. Unikalny system umożliwia całkowite otwarcie chłodnicy, dzięki czemu przeglądy i konserwacje można wykonywać łatwiej i szybciej, wszystkie chłodnice otwierają się szybko i łatwo, po otwarciu są utrzymywane przez siłowniki. Mocny system zapadek gwarantuje ich pewne trzymanie po zamknięciu i w trakcie pracy silnika.

Kompaktowy układ chłodzenia nowych modeli DEUTZ-FAHR Serii 6 zajmuje stosunkowo mało miejsca, więc przednia część maski została obniżona i dzięki temu przedni podnośnik jest doskonale widoczny. W pokrywę powyżej chłodnicy wbudowano filtr powietrza. Spiralne kanaliki na obudowie filtra powietrza wymuszają wyrzucanie zanieczyszczeń na obudowę. Pył, który opada po ściankach obudowy na jej dno jest wysysany poprzez przewód, którego koniec umieszczono w obudowie wentylatora chłodnicy.

Ciągniki DEUTZ-FAHR nowej Serii 6 wykorzystują sprawdzony system filtracji powietrza z technologią nano-włókien PowerCore. Nowoczesne, kompaktowe, precyzyjnie wykonane filtry o maksymalnej niezawodności i wydajności to gwarancja maksymalnych parametrów ciągnika w różnego rodzaju pracach, także przy wysokim zapyleniu.

Napęd

POWERSHIFT, RCSHIFT LUB TTV: WYBÓR TYPU PRZEKŁADNI NALEŻY DO CIEBIE

Do czego może służyć ciągnik DEUTZ-FAHR nowej Serii 6 ? Prace w gospodarstwie, na terenach zielonych, w transporcie, w pracach z ciężkimi maszynami na polu, a może połączenie wszystkich wymienionych prac? Niezależnie od potrzeb, w ofercie modeli nowej Serii 6 zawsze znajdziemy właściwą przekładnię, która odpowie na wymagania operatora i spełni wszystkie oczekiwania pod względem ekonomicznym.

Manualna przekładnia Powershift: 5 biegów i 6 półbiegów Powershift do przodu i 3 do tyłu. Łączna liczba biegów wynosi 30 + 15 (z reduktorem: 54 + 27). Maksymalna prędkość jazdy wynosi 40 lub 50 km/h (odpowiednio do obowiązujących przepisów), przy zredukowanych obrotach silnika.

W pełni automatyczna przekładnia RCshift: 5 biegów i 6 półbiegów Powershift do przodu, 3 do tyłu. Łącznie 54 + 27 przełożeń z reduktorem. Przekładnia oferuje wysokie prędkości jazdy w na drogach publicznych, jednocześnie oferuje dużą siłę uciągu w pracach polowych. Nowa przekładnia RCshift zapewnia niezwykle wygodną, efektywną i całkowicie automatyczną zmianę biegów. Dostępne są cztery tryby pracy:
1. Tryb manualny: operator wybiera bieg i półbiegi Powershift.
2. Tryb półautomatyczny: operator wybiera bieg, a skrzynia zmienia automatycznie półbiegi Powershift (prace polowe).
3. Tryb automatyczny-polowy: skrzynia automatycznie zmienia biegi i półbiegi Powershift, dostosowując je optymalnie do wykonywanych prac polowych
4. Tryb automatyczny-drogowy: skrzynia automatycznie zmienia biegi i półbiegi Powershift, dostosowując je optymalnie do zastosowań transportowych

W celu zapewnienia ekonomicznego zużycia paliwa w trakcie prac transportowych – maksymalna prędkość 40 km/h przy 1156 obr./min. (RCShift, w zależności od rozmiaru opony), opcja SpeedMatching zapewniająca bezproblemową zmianę biegów podczas prac transportowych stanowi wyposażenie standardowe. W pełni zintegrowane, elektroniczne sterowanie przekładnią i silnikiem zapewnia precyzyjną regulację i dokładne indywidualne ustawienia. Poprawia także funkcjonalność przekładni.

Nowa Seria 6 może być wyposażona w sterowaną elektronicznie bezstopniową przekładnię TTV. Jest to wytrzymała, sprawdzona, przetestowana konstrukcja. Nowe oprogramowanie dodatkowo zwiększa jej walory użytkowe. Dzięki ofercie trzech trybów pracy skrzyni można doskonale dostosować się do każdej sytuacji wybierając: tryb manualny, automatyczny lub WOM. Ogólnie rzecz biorąc, można wybrać dowolną prędkość w zakresie od 0,2 km/h do 50 km/h. W przypadku prac polowych, układ przeniesienia napędu TTV działa z najwyższą wydajnością przy wszystkich prędkościach. Niezwykle komfortowa przekładnia TTV jest wysoce wydajna, ze względu na wykorzystanie czterech przekładni mechanicznych (planetarnych), zmienianych automatycznie. Zarządzanie silnikiem i przekładnią jest w pełni zintegrowane. To poprawia funkcjonalność i pozwala na indywidualne dostosowanie ustawień. Ponadto, funkcja Stretch Control zwiększa bezpieczeństwo jazdy z przyczepami. Każdy szczegół przekładni TTV został zaprojektowany tak, aby zmaksymalizować wydajność Serii 6.

Wszystkie wersje przekładni są bardzo łatwe w obsłudze. Można je zaprogramować w prosty sposób i łatwo monitorować ich działanie na pokładowych wyświetlaczach. Każda z nich oferuje doskonałą wydajność, precyzję i skuteczność działania, zarówno w pracach polowych jak i jeździe po drogach. Ale najbardziej wyjątkowe w nowej Serii 6 jest to, że można dowolnie wybierać żądany poziom technologii, wyposażenia i sposobu zmiany biegów w całym przedziale mocy silnika tej Serii.

WOM

PEŁNA PALETA PRĘDKOŚCI WOM.

Pełen wybór prędkości obrotowych WOM zwiększa wszechstronności ciągnika.  Agrotron Serii 6 oferuje cztery prędkości wałka – dwie standardowe prędkości 540 i 1000 obr./min, oraz dwie prędkości ekonomiczne ECO (napęd wałka przy zredukowanych obrotach silnika). Prędkości wybierane są w wersji standardowej ciągnika za pomocą dźwigni na prawej konsoli, a uruchamiane elektrohydraulicznie za pomocą przycisków. Modulowany start wałka zabezpiecza osprzęt przed uszkodzeniem. Na wyświetlaczu LCD pojawia się informacja na temat rzeczywistej prędkości WOM, co pozwala operatorowi na pracę z dowolnym osprzetem zawsze w idealnych warunkach.

Dostępna jest funkcja AutoWOM do automatycznego włączania napędu WOM, która uruchamia lub rozłącza napęd wałka w trakcie ruchu ramion podnośnika góra/dół. Standardowo, modele Serii 6 wyposażone są w przyciski sterowania WOM na błotnikach tylnych. Podnośnik przedni oraz WOM o prędkości obrotowej 1000 obr./min lub 1000ECO – oferowany jest jako wyposażenie opcjonalne. Po jego zamontowaniu ciągnik może wykonywać prace z osprzętem montowanym na przednim jak i tylnym podnośniku – na przykład zestawy kosiarek dyskowych DEUTZ-FAHR. To znacznie podnosi wydajność prowadzonych prac.

Hydraulika i podnośnik

PRZYGOTOWANY DO RÓŻNYCH ZADAŃ W SZEROKIM ZAKRESIE

Układ hydrauliczny nowej Serii 6 służy do wykonywania bardzo wielu różnych funkcji. Można wybierać pomiędzy sterowaniem mechanicznym i elektrohydraulicznym, a operator ma do dyspozycji aż pięć obwodów układu hydraulicznego z tyłu i dwa z przodu, a także pompę o wydajności 170 l/min. Udźwig tylnego podnośnika wynosi aż 10.000 kg. Wszystkie wejścia hydrauliczne w modelach z kabiną MaxiVision 2 są sterowane proporcjonalnie, dzięki czemu można w bardzo precyzyjny sposób kierować pracą maszyn. W modelach TTV zamontowano oddzielny zbiornik oleju. To znacznie wydłuża okresy międzyprzeglądowe. Pompy o stałym lub zmiennym wydatku spełniają wymagania klientów. Nowy układ hydrauliczny Serii 6TTV pozwala na wyposażenie ciągnika w przedni podnośnik z funkcją sterowania położeniem. Zmieniono sposób zamontowania przedniego podnośnika tak, aby mógł współpracować z przednim zawieszeniem. Takie rozwiązanie sprawia, że konstrukcja maszyny jest kompaktowa i w maksymalnym stopniu ułatwia sterowanie, oferując przy tym udźwig 5.480 kg dzięki 2 specjalnym obwodom układu hydraulicznego. Tuż obok przedniego podnośnika umieszczono także dodatkowe gniazdo ISOBUS.

Hamulce

ZERO KOMPROMISU POMIĘDZY BEZPIECZEŃSTWEM I KOMFORTEM JAZDY

Nowa przednia oś z układem amortyzacji i układ hamulcowy Serii 6 są unikalne w tej klasie ciągników. Przednia oś jest obecnie wyposażona w działający dwukierunkowo siłownik hydrauliczny oraz wydłużoną drogę przekładni. To znacznie zwiększyło efekt działania układu. Zawieszenie przedniej osi jest elektroniczne. W zależności od intensywności hamowania oraz prędkości jazdy, aktywowana jest amortyzacja na jednym z trzech poziomów – włączenie systemu Anti-Dive i Anti-Rise, wykorzystanie kompletnego układu zawieszenia do prac polowych lub na drodze lub całkowita blokada układu zawieszenia. Aby zwiększyć rozstaw kół lub stabilność potrzebną do prac transportowych, można opcjonalnie zamówić specjalne dystanse o wymiarach 50 mm i 100 mm. Seria 6 TTV to jedyne klasyczne ciągniki, które są wyposażone w wysokowydajne suche hamulce tarczowe na przedniej osi (6205 oraz 6215 TTV). Dodatkowo, wspomagany układ hamulcowy zapewnia maksymalną skuteczność hamowania przy minimalnym nacisku na pedał hamulca. Żaden inny klasyczny ciągnik nie oferuje przedniej osi, suchych hamulców tarczowych i układu hamulcowego ze wspomaganiem oraz tak wysokiego poziomu bezpieczeństwa, szczególnie przy dużych prędkościach.

Modele TTV są wyposażone w hamulec postojowy EPB: automatyczny układ hamulców blokujący tylne tarcze hamulcowe. EPB rozłącza się automatycznie, gdy włączany jest rewers kierunku jazdy i załącza się automatycznie, gdy operator opuści fotel. Modele TTV mogą być również wyposażone w nowy hamulec silnikowy (wydechowy), dzięki czemu siła hamowania jest o 40 % większa. Jest to szczególnie ważne podczas jazdy w dół zbocza z ciężkim ładunkiem, ponieważ wtedy ten układ zapobiega przegrzaniu się hamulców. Jest bezpieczniej, a koszty serwisowania są mniejsze. Obsługa jest łatwa i intuicyjna. Hamulec wydechowy działa po naciśnięciu pedału, który steruje specjalnym zaworem. Skuteczność hamowania jest optymalizowana automatycznie, w zależności od wybranego trybu napędu (Auto, Manual, WOM).

Kabina

OFERTA OBEJMUJE NIEZLICZONE OPCJE WYPOSAŻENIA KABIN: WYBÓR NALEŻY DO PAŃSTWA

Podsumowując, im wyższy komfort jazdy i obsługi maszyny, tym mniej męcząca praca. A im mniej męcząca jest praca, tym lepsze są jej rezultaty. Z tego powodu, wszystkie modele Serii 6 zostały wyposażone w kabiny najwyższej klasy. Unikalne na rynku: Oferujemy zróżnicowane wyposażenie, parametry i poziomy komfortu. Wybór zależy wyłącznie od preferencji klienta. Wszystko w zgodzie z przeznaczeniem ciągnika, stosownie do potrzeb operatora i w zależności od warunków ekonomicznych. Bez względu na wymagania, nowa Seria 6 to dobry wybór. W zależności od wyposażenia kabiny MaxiVision lub MaxiVision 2, istnieje możliwość wyboru różnych poziomów obsługi. Od prostych mechanicznych elementów manualnego sterowania do najbardziej zaawansowanych wersji wyposażenia sterowaniem elektronicznym. Szyberdach jest obecnie oferowany w trzech wersjach – przesuwna pokrywa, szyberdach ze szkłem absorbującym promieniowanie UV lub dach z dodatkową strukturą FOPS gwarantującą pełne bezpieczeństwo w trakcie prac z ładowaczem czołowym. Cokolwiek Państwo wybierzecie, nowa Seria 6 spełni Wasze wymagania.

MAXIVISION I MAXIVISION 2: WSZYSTKO DLA NAJWYŻSZEGO KOMFORTU

Unikalność nowoczesnej kabiny MaxiVision lub MaxiVision 2, zobaczyć można zarówno z zewnątrz jak i po zajęciu miejsca w jej wnętrzu. W zakresie prostoty obsługi i ergonomii, w nowych modelach Serii 6 zadbano o każdy szczegół, wykorzystując najnowsze rozwiązania i technologie. Panel wskaźników InfoCentrePro wyposażono w 5-calowy kolorowy ekran, dostarczający operatorowi informacje na temat parametrów pracy ciągnika. Także w tym zakresie zadbano o maksymalną wygodę oraz czytelny i szybki przekaz informacji. Modele TTV wyposażono w zamontowany na prawym słupku dodatkowy wyświetlacz WorkDisplay z możliwością odczytu parametrów pracy w czasie rzeczywistym. Zredukowano hałas dobiegający z komory silnika, zniwelowano drgania i zapewniono optymalną izolację termiczną, ponieważ kabina i przedział silnika nie są połączone. Nowa maska nawiązuje do najnowszej, awangardowej stylistyki nowych modeli ciągników marki DEUTZ-FAHR. Kompaktowa konstrukcja pokrywy silnika zapewnia jednocześnie bardzo dobrą widoczność przestrzeni przed ciągnikiem. Operator ma także optymalny podgląd na maszynę za ciągnikiem, ponieważ kabinę odsunięto do tyłu. Aby umożliwić precyzyjne i maksymalnie wydajne wykonywanie prac w każdych warunkach, ciągnik może być wyposażony w opcjonalny pakiet oświetlenia LED oferujący strumień światła o mocy 40000 lumenów z 16 reflektorami roboczymi. Inne funkcje, które zwiększają wygodę i funkcjonalność to jasne, oznaczone kolorami przyrządy sterownicze, duże okna i nowy system zamykania drzwi. Układ klimatyzacji – także automatycznej – zapewnia optymalną temperaturę we wnętrzu kabiny, a jednocześnie największa liczba regulowanych dysz nawiewów w tej klasie ciągników gwarantuje równomierne rozprowadzanie powietrza, niedostępne w innych oferowanych obecnie modelach ciągników. Decydując się na kabinę MaxiVision lub MaxiVision 2, operator może spodziewać się, że będzie pracował wydajnie w komfortowych warunkach.

Technologie

NAJNOWSZE ROZWIĄZANIA TECHNICZNE.

ComforTip Professional – możliwość programowania ciągnika. Operator może zaprogramować sekwencje operacji, jakie ciągnik może wykonywać automatycznie na przykład na uwrociach pola. Istnieje możliwość zapamiętania do 16 różnych programów z 32 funkcjami w każdym z nich. Oznacza to, że operator może stworzyć 16 różnych programów pod 16 różnych posiadanych maszyn.

Kolejne funkcje w programie mogą być zmienane manualnie za pomocą przycisku umieszczonego na joysticku lubw  sposób automatyczny – po okreslonym przez operatora czasie lub po przejechaniu określonego dystansu. Operator może tworzyć program w trakcie postoju wybierając kolejne funkcje w programie z dostępnej listy zadań w menu iMonitora. Jesli ciagnik nie jest wyposazony w iMonitor, operator może wprowadzać funkcje do programu wchodząc w tryb programowania i wykonując pracę podczas pierwszego przejazdu po polu.

ISOBUS – ciągniki marki DEUTZ-FAHR oferują możliwość sterowania pracą maszyny poprzez standard ISOBUS. Jesli ciagnik wyposazony jest w iMonitor – nie ma potrzeby montażu dodatkowych sterowników / komputerów / wyświetlaczy od producenta maszyny. Okno do sterowania (Terminal Wirtualny) widoczny jest na ekranie iMonitora ciągnika. Wystarczy jedynie wpiąć kabel od maszyny do gniazda ISOBUS w tylnej części ciągnika i otworzyć na ekranie iMonitora okno Termianala Wirtualnego.

AGROSKY – system rolnictwa precyzyjnego oferowany w marce DEUTZ-FAHR. Systemy te oferowane są w kilku różnych wariantach, wybór podzespołów AGROSKY zalezy od wyposażenia ciągnika i wybranego sposobu prowadzenia ciągnika. Ciągnik może być prowadozny w sposób manualny czyli przez operatora. W takim przypadku operator kieruje ciągnikiem obserwujhąc wskazania belki diodowej. Belka z diodami umieszczona jest standardowo w iMoniotrze 2 generacji, jesli ciagnik nie ma iMonitora – ciągnik musi być doposazony o moniotorek z belką w dzialae Części Zamiennych SDF. Możliwe jest wyposażenie ciągnika DEUTZ-FAHR w układ prowadzenia automatycznego. Może to być zrealizowane na dwa sposoby. Pierwszy: klient zamawia ciągnik z przygotowaniem do AGROSKY i prowadzeniem automatycznym, wtedy ukłąd kierowniczy ciągnika doposażany jest w specjalny zawór do sterowania pracą siłowników, na samym ciągniku nie widać żadnych podzespołów oprócz anteny na dachu. Drugi sposób: ciągnik nie ma przygotowania i zaworu: nalezy doposazyć ciągnik w elektryczną kierownicę, która zastępuje standardowe koło kierownicy i pozwala automatycznie sterować torem jazdy ciągnika. Oferta anten w systemie AGROSKY obejmuje dwa modele odbiorników. Antena SRC10 pozwala na odbiór sygnału satelitarnego bez możliwości korzystania z korekty sygnału co przekłada się na możliwość korzystania z darmowego sygnału z dokładnością systemu do +/- 30cm. Większa antena SRC40 pozwala na odbiór sygnału darmowego ale także sygnału skorygowanego i dokładności do +/- 10cm oraz +/- 2cm. Należy pamietać, że korzystanie z sygnału skorygowanego wiąże się z koniecznością wnoszenia opłat abonamentowych dla dostawcy poprawki sygnału.

Informacje

NAJWYŻSZY POZIOM KOMFORTU OPERATORA.

PERFORMANCE MONITOR – ciagniki wyposazone w iMoniotr oferują funkcję liczników. Po wprowadzeniu podstawowych ustawień dotyczących pola i maszyny ciagnik okresla szereg parametrów roboczych. Na ekranie iMonitora operator uzyskuje informacje na temat: czasu wykonywanej aktualnie pracy, czasu jaki pozostał do wykonania pracy na danym polu o danej powierzchni, ilości zużytego paliwa w litrach, szacowanej ilości paliwa potrzebnego do zakończenia pracy na danym polu, obszaru na jakim pracę wykonano i jaki pozostał do zakończenia, przejechanego dystansu, średniej prędkości jazdy, zużycia paliwa w litrach na godziną, litrach na hektar, litrach na kilometr, wydajności w hektarach na godzinę. Raporty mogą być eksportowane w postaci plików pdf i tabel w excelu.

EASY STEER – modele Serii 6 mogą być wyposażone w przygotowanie do systemu AGROSKY. Ciągnik wyposazony jest wtedy także w układ kierowniczy EasySteer. Operator, po uruchomieniu EasySteer ma możliwość zredukowania liczby obrotów kołem kierownicy potrzebnych do wykonania pełnego skrętu kół przednich ciągnika. System ułatwia i przyspiesza manewrowanie. W ustawieniach iMonitora, operator ma możliwość regulacji szybkości działania EasySteer w czterech ustawieniach: od 0 do 3, gdzie 3 oznacza największą redukcję ilosci obrotów kołem kierownicy. EasySteer doskonale sprawdza się na przykład na uwrociach pola.

ASM – automatyczne sterowanie napędem na cztery koła i blokadą mechanizmów różnicowych. Po uruchomieniu ASM ciągnika automatycznie włącza i wyłącz napęd i blokadę w zależności od prędkości jazdy, kąta skrętu kół przednich ciągnika oraz od tego czy pedał hamulca jest wciśnięty czy nie.

STRETCH CONTROL – modele w wersji TTV – funkcja przydatna w trakcie zjazdu ciągnikiem ze wzniesień. Aby ograniczyć użycie hamulców, po wciśnięciu przycisku StretchControl na podłokientiku blokowane jest przełożenie układu napędowego, ciągnik zjeżdża ze wzniesienia ze stałą prędkością, nie ma konieczności utrzymywania uruchomionego układu hamulcowego.

SPECYFIKACJA

Seria 6 6 CShift - specyfikacja3

Seria 6 6 CShift - dcr

DCR

Nowoczesne silniki Deutz wykorzystują wysoko-ciśnieniowy układ wtryskowy Deutz Common Rail. Układ wyposażono w szynę wysokiego ciśnienia. Silniki Deutz oferują dwie pompy zasilające układ paliwowy, montowane w bloku silnika, smarowane olejem silnikowym a nie paliwe. Jakość smarowania pomp nie zależy od jakości paliwa.

Seria 6 6 CShift - SAVE_DIESEL_-_DRIVE_DEUTZ

SAVE DIESEL – DRIVE DEUTZ

Nowoczesne jednostki napędowe stosowane w ciągnikach rolniczych marki Deutrz-Fahr, układy elektronicznego sterowania, najlepsze podzespoły i wysoka jakośc montażu sprawiają, że ciągniki tej marki oferują rewelacyjne wyniki w zakresie ekonomii eksploatacji.

Seria 6 6 CShift - SCR

TECHNOLOGIA SCR

Ciągnik wyposażono w układ oczyszczania spalin SCR (Selective Catalytic Reduction), który wykorzystuje do oczyszczania spalin 32,5% wodny roztwór mocznika, czyli AdBlue. Po jednej ze stron ciągnika umieszczono dodatkowy, niebieski zbiornik na AdBlue

Seria 6 6 CShift - placeholder

ELEKTRONICZNE STEROWANIE SILNIKA

System ten monitoruje szereg parametrów silnika i optymalizuje jego działanie poprzez regulację układu wtryskowego. Automatyzacja w celu maksymalnego uproszczenia: umożliwia operatorowi ustawienie, zapisanie i przywołanie najwłaściwszej prędkości obrotowej silnika dla każdego zadania.

4PTO

Ciągnik oferuje maksymalnie 4 prędkości tylnego WOM. Są to dwie prędkości normalne: 540 i 1000 oraz dwie prędkości ekonomiczne,czyli 540ECO i 1000ECO. Stosowanie prędkości ekonomicznych WOM redukuje zużycie paliwa, hałas, wibracje, zużycie podzespołów.

UKŁAD HAMULCOWY NA 4 KOŁA

Ciągnik oferuje niezwykle sprawny i pewny układ hamulcowy z tarczami w kąpieli olejowej na wszystkich czterech kołach. Rozwiązanie to zapewnia najwyższe bezpieczeństwo operatora w każdych warunkach.

PRĘDKOŚĆ 40 KM/H

Skrzynia biegów z prędkością maksymalną 40km/h. W zależności od modelu, 40km/h może być osiągane także przy zredukowanej prędkosci obrotowej silnika, co dodatkowo poprawia komfort jazdy, zmniejsza spalanie, wibracje i hałas.

OVERSPEED

Funkcja umożliwia jazdę z maksymalną prędkością przy zredukowanych obrotach silnika. Rozwiazanie to pozwala na obniżenie prędkości obrotowej jednostki napędowej, a przez to ilości zużywanego paliwa, hałasu czy wibracji w trakcie jazdy. Overspeed to także duży komfort pracy operatora.

Seria 6 6 CShift - ASM

ASM

Funkcja ASM odpowiada za automatyczne sterowanie napędem na 4 koła i blokadą mechanizmów różnicowych. ASM automatycznie uruchamia systemy w zależności od kąta skrętu kół przednich ciągnika oraz prędkości jazdy. ASM to komfort i wygoda w polączeniu z najlepszą trakcją w każdych warunkach terenowych. Ciągniki Deutz-Fahr oferują 100% blokadę mechanizmów.

Seria 6 6 CShift - COMFORT-TIP

COMFORTIP

Programowanie sekwencji operacji. Ciągnik może wykonywać automatycznie szereg funkcji. Zapisany program będzie odtwarzany automatycznie, kolejne operacje będą uruchamiane manualnie (po wciśnięciu przycisku) lub automatycznie (po określonym czasie lub dystansie) jeśli ciągnik wyposazony jest w iMonitor.

Seria 6 6 CShift - FOUR-WHEEL_DRIVE

NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Cztery koła napędowe to najlepsza trakcja nawet w najcięższym terenie. Napęd przedniej osi może być uruchamiany automatycznie przez funkcję ASM (jeśli ciągnika jest w ASM wyposażony) lub manualnie za pomocą dźwigni lub przycisku (w zależności od modelu i wyposażenia).

GALERIA ZDJĘĆ