NIEZAWODNOŚĆ, TRWAŁOŚĆ, EKONOMIA EKSPLOATACJI.
SERIA 7TTV TO JAKOŚĆ KTÓRĄ MUSISZ POZNAĆ.

Modele Agrotron Serii 7TTV oferują najnowocześniejszy design, trwałość, jakość, wydajność, sprawność oraz komfort pracy operatora. Dysponują doskonałym wyposażeniem obejmującym wyjątkowo ekonomiczne i niezawodne silniki DEUTZ AG oraz wspaniałe przekładnie bezstopniowe ZF. Seria 7TTV składa się z trzech jedynych w swoim rodzaju, niepowtarzalnych modeli ucieleśniających perfekcyjne połączenie zaawansowanej technologii z wyjątkowym wzornictwem opracowanym we współpracy z Giugiaro Design. Ciągnik może być wyposażony w nowoczesne oświetlenie LED gwarantujące dużą łatwość pracy, także w nocy.

Seria 7 DOLNE

Silnik

SYSTEMY I ROZWIĄZANIA, KTÓRE RAZEM TWORZĄ NAJLEPSZY W TEJ KLASIE SILNIK.

Sercem nowej Serii 7TTV jest sześciocylindrowy silnik DEUTZ TCD 6.1 L06 4V (wszystkie wersje czterozaworowe z wtryskiwaczami umieszczonymi centralnie), generującym odpowiednio moc: 222 KM (163 kW) w modelu 7210TTV; 245 KM (180 kW) w modelu 7230TTV oraz 263 KM (194 kW) w modelu 7250TTV. Silniki Deutz w modelach Serii 7TTV oferują również funkcję „doładowania” Boost, zwiększającą moc o dodatkowe 27 KM.

 

Dodatkowa moc jest dostępna podczas używania maszyn napędzanych wałem WOM oraz w transporcie drogowym. W trybie WOM dodatkowa moc dostępna jest powyżej prędkości 3 km/h, natomiast w trybie transportowym powyżej 30 km/h.

Jest to nowoczesna jednostka napędowa wyposażona w układ dolotowy powietrza z turbosprężarką i Intercoolerem, zawór WasteGate oraz innowacyjny, wysoko-ciśnieniowy układ wtryskowy DCR – Deutz Common Rail. Najważniejszą cechą ukałdów DCR jest wykorzystanie podwójnej pompy paliwowej smarowanej olejem silnikowym (nie paliwem jak w innych systemach). Rozwiązanie to zwiększa niezawodność układu, ponieważ smarowanie nie zależy od jakości paliwa. Zastosowanie podwójnej pompy eliminuje wahania ciśnienia w szynie Common Rail.

Do oczyszcania spalin i spełnienia wymnogów normy emisji spalin Tier 4i wykorzystano technologię SCR z płynem AdBlue. Układ oczyszczania spalin umieszczony jest już po za silnikiem, dzięki czemu nie obciąża jednostki napędowej i nie zwiększa strat mocy. Modele Serii 7TTV zużywają nawet do 10% oleju napędowego mniej niż modele poprzedniej generacji o podobnych parametrach. Jest oszczędność, która pokrywa w zupełności koszt zakupu AdBlue, wymaganego do prawidłowego funkcjonowania układu SCR.

Silniki modeli Serii 7TTV mogą pracować na paliwie zawierającym do 100% paliwa biodiesel. Jednakże zaangażowanie firmy DEUTZ-FAHR w ochronę środowiska nie ogranicza się wyłącznie do katalizatorów oraz paliwa i jest również reprezentowane w stosowaniu materiałów ekologicznych i biodegradowalnych na etapie produkcji.

Seria 7TTV to ciągniki zaprojektowane z myślą o ciężkich pracach polowych: maksymalna moc i moment obrotowy są uzyskiwane odpowiednio przy 1900 obr./min i 1600 obr./min. Są to prędkości obrotowe często wykorzystywane w róznego rodzaju pracach polowych.
Zbiornik paliwa o pojemności 380 litrów zapewnia dużą autonomię, zredukowano potrzebę wykonywania przerw na uzupełnienie paliwa podczas dnia pracy.

SILNIK

SILNMIK

Napęd

SPRAWNE PRZEKAZYWANIE MOCY NA KOŁA CIĄGNIKA.

Modele Serii 7TTV wyposażono w innowacyjną przekładnię TTV S-Matic, produkowaną przez firmę ZF. Przekładnia przekazuje moc od silnika na koła ciągnika dwoma strumieniami. Zdecydowanie większa część mocy jest przenoszona mechanicznie za pośrednictwem przekładni planetarnych i sprzęgieł, natomiast pozostałą część  układ przenosi poprzez hydrostat czyli pompę i silnik hydrauliczny. Prędkość silnika hydraulicznego można zwiększać lub zmniejszać zmianą wydatku pompy hydraulicznej. Odbywa się to w sposób płynny, bez żadnych nagłych skoków czy szarpnięć towarzyszących zazwyczaj zmianie biegów w tradyzyjnej przekładni mechanicznej.

Mechaniczne i hydrauliczne podzespoły przenoszące moc zostały połączone na wyjściu przekładni za pomocą przekładni planetarnej. Układ napędowy uzupełnia rewers elektrohydrauliczny Powershuttle z wielotarczowym sprzęgłem mokrym.
Przekładnia modeli Serii 7TTV posiada dwa zakresy prędkości (transportowy i polowy do ciężkich prac) i oferuje możliwość wyboru spośród trzech różnych trybów pracy: tryb manualny, WOM i automatyczny.

W trybie manualnym prędkość obrotowa silnika sterowana jest dźwignią gazu ręcznego,a prędkość jazdy sterowana jest przez pedał przyspieszenia i joystick wielofunkcyjny. W tym trybie modele z przekładnią TTV jeżdżą jak ciągniki z przekładnią mechaniczną, ale płynność zmiany przełożeń jest porównywalna z przekładniami CVT.

W trybie WOM prędkość obrotowa WOM utrzymywana jest na stałym poziomie niezależnie od prędkości jazdy ciągnika (którą operator może dowolnie zmieniać). tryb WOM pokonuje główne ograniczenia konwencjonalnych przekładni mechanicznych: prędkość obrotowa WOM będzie zawsze taka sama dla danej prędkości pojazdu, ponieważ jest ona zależna od obrotów silnika oraz nie ma możliwości zmiany prędkości obrotowej WOM przy danej prędkości silnika bez zmiany przełożenia.

W trybie automatycznym elektroniczna jednostka automatycznie reguluje prędkość obrotową silnika w odniesieniu do obciążenia, w celu utrzymania stałej prędkości pojazdu.
Oprócz możliwości wyboru jednego z trzech trybów pracy napędu, modele Serii 7TTV posiadają także trzy strategie pracy silnika: „Eco” zapewniająca najniższy poziom zużycia paliwa, „Power” zapewniająca maksymalną moc i obroty silnika oraz „Auto” i jest to ustawienie pośrednie pomiędzy dwoma wymienionymi startegiami.

WOM

PALETA PRĘDKOŚCI WOM.

Tylko najlepsze maszyny są dostatecznie dobre dla modeli Agrotron Serii 7TTV. Dotyczy to również WOM, który oferuje nadzwyczajną wszechstronność z trzema lub czterema prędkościami (540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO). Prędkość WOM wybierana jest elektrohydraulicznie za pomocą przycisku. Wałek uruchamiany jest w sposób modulowany, co zabezpiecza osprzęt i podzespoły ciągnik przed uszkodzeniem. Funkcja AutoWOM pozwala automatycznie uruchomić napęd wałka przy opuszczaniu ramion podnośnika i rozłączyć napęd WOM przy podnoszeniu ramion podnośnika. Przyciski aktywacji napędu wałków i funkcji AutoWOM umieszczono na podłokietniku. W standardzie oferowane są również przyciski sterowania WOM tylnym umieszczone na obu błotnikach tylnych kabiny ciągnika.  WOM przedni o prędkości obrotowej 1000 obr./min oferowany jest razem z podnośnikiem przednim.

WOM

Hydraulika i podnośnik

Hydraulika i podnośnik

WYJĄTKOWY UKŁAD HYDRAULICZNY. MOCNY PODNOŚNIK.

Układ hydrauliczny modeli Serii 7TTV wyposażono w pompę Load Sensing o zmiennej wydajności do 120 l/min (lub opcjonalną pompę o wydajności 160 l/min). Ciągnik posiada także dodatkową pompę wspomagania ukłądu kierowniczego o wydajności wynoszacej 44 l/min. Wykorzystanie dedykowanej pompy układu kierowniczego pozwala na zapewnienie dużej łatwości kierowania w kazdych warunkach.

Pompa o zmiennej wydajności Load Sensing reguluje w sposób ciągły wydatek oleju i dostarcza tylko taką jego ilość jaka jest aktualnie potrzebna. Rozwiazanie to pozwala ograniczyć straty mocy i zredukować zużycie paliwa. W standardowej konfiguracji wyposażenia ciągnik oferuje cztery sterowane elektrohydraulicznie obwody hydrauliki. Opcjonalnie, modele Serii 7TTV moga być wyposazone w maksymalnie siedem obwodów. Wszystkie obwody sterowane są proporcjonalnie. Wszystkie rozdzielacze oferują możliwość regulacji czasu i wydatku oleju. Nowa Seria 7TTV wyposażona jest w złącza hydrauliczne typu „push-pull”, które umożliwiają podłączanie i odłączanie przewodów hydraulicznych nawet pod ciśnieniem, oraz w dedykowane zbiorniczki do gromadzenia małych ilości oleju, które mogą wypłynąć z układu podczas podłączania przewodów. W przypadku konieczności wykorzystania bardzo wysokiego wydatku oleju, stosowane może być złącze Power-Beyond,  które łączy pompę ciągnika bezpośrednio z układem hydraulicznym maszyny, zapewniając bardziej wydajne i bezpieczniejsze przenoszenie mocy hydraulicznej.

Podnośnik tylny posiada udźwig maksymalny (na zaczepach) wynoszący 10000 kg, a opcjonalny podnośnik przedni – 4500 kg. Podnośnik tylny wyposażony w układ elektronicznego sterowania EHR, który steruje ustawieniami pozycja/siła/mix, położeniem ramion, poślizgiem kół, szybkością ruchu ramion podnośnika i ogranicznikiem wysokości unoszenia ramion podnośnika. Pozostałe funkcje obsługiwane przez układ EHR to: szybkie zagłębianie w podłożu, tłumienie drgań podczas transportu maszyny na podnośniku, blokada podnośnika.

Hamulce

PEŁNE BEZPIECZEŃSTWO W KAŻDYCH WARUNKACH.

DEUTZ-FAHR Serii 7TTV został wyposazony w nowoczesne systemy bezpieczeństwa biernego i czynnego. Wszystkie modele Serii 7TTV wyposażono w układ hamulcowy PowerBrake zapewniający większą moc hamowania przy mniejszym nacisku na pedał hamulca. Ukłąd hamulcowy wspomagany jest z wykorzystaniem oleju przekładniowego pod wysokim ciśnieniem. Ciągniki poruszające się z prędkością 60 km/h (zaleznie od przepisów ruchu drogowego w wybranych krajach) wyposażane są układ hamulcowy z suchymi, zewnętrznymi tarczami hamulcowymi o dużej średnicy oraz zaciski – rozwiązanie stosowane w branży motoryzacyjnej.

 

Połowa siły hamowania przypada na oś przednią. Aby zwiększyć skuteczność działania ukłądu hamulcowego, w trakcie hamowania załączany jest automatycznie napęd na koła przedniej osi.

EPB (Elektryczny Hamulec Postojowy) to także wyposażenie standardowe modeli Serii 7TTV. Na podłokietniku umieszczono duży przycisk sterowania hamulcem postojowym. EPB jest automatycznie zwalniany po wybraniu kierunku jazdy i wciśnięciu pedału gazu. Ze względów bezpieczeństwa hamulec postojowy ciągnika jest aktywowany automatycznie kiedy operator opuści fotel.

hamulce

kabina

Kabina

KOMFORT NAJWYŻSZEJ KLASY.

Kabina MaxiVision II zapewnia ogromną przestrzeń dla operatora. Wysokiej jakości materiały w nowej kolorystyce marki DEUTZ-FAHR zapewniają przyjemną atmosferę. Nowa panoramiczna przednia szyba przednia MaxiView oraz szyby boczne i uchylna szyba tylna o dużej powierzchni zapewniają operatorowi doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Kabinę wyposazono także w duży szklany szyberdach. Do sterowania funkcjami ciągnika operator może posłużyć się przyciskami, dźwigniami i przełącznikami na podłokietniku i prawej konsoli. Dodatkowo wszsystkie funkcje sterowane są także poprzez menu iMonitora.

Na słupku kabiny umieszczono dodatkowy wyświetlacz informacyjny z podstawowymi danymi na temat parametró pracy ciągnika. Na słupku kabiny zamontowane panel WOLP do sterowania oświetleniem, który posiada przydatną funkcję pamięci ostatnio używanych reflektorów. Operator może dzięki temu przy użyciu głównego wyłącznika uruchamiać i wyłączać pakiet reflektorów. Panel zegarów regulowany jest razem z kołem kierownicy, dzieki temu każdy z operatorów może precyzyjnie dobrać pozycję za kierownicą do własnych potrzeb i wymagań. Przedział operatora odizolowano całkowicie od komory silnika. Pomiędzy szybą przednią i maską silnika jest wolna przestrzeń. Rozwiązanie to pozwoliło na zredukowanie poziomu hałasu we wnętrzu kabiny do 68 dB.

Kabina MaxiVision II to najwyższy poziom komfortu dla operatora. Układ amortyzacji pneumatycznej dba o redukcję wstrząsów docierających do przedziału pasażerskiego. Operator ma do dyspozycji komfortowy, duży fotel amortyzowany pneumatycznie. Fotel pasażera wykonano z miękkiego materiału, obydwa siedziska wyposażono w pasy bezpieczeństwa.

We wnętrzu kabiny umieszczono szereg schowków. Zamykany schowek na drobne przedmioty i dokumenty, uchwyty na butelki i kubki, uchwyt na smartfon na słupku kabiny czy zamykany, chłodzony schowek na butelkę pod fotelem pasażera.

Praca w nocy nie stanowi żadnego problemu! Pakiet reflektorów Halogenowych, Xenonowych i LED zapewnia doskonałe oświetlenie przestrzeni wokół ciągnika. Wszystkie przyciski w kabinie mają podświetlenie, co ułatwia ich odszukanie i użycie.

Ciągnik może być wyposazony w iMonitor 2 generacji z kolorowym, dotykowym, 12-calowym ekranem. Menu iMonitora służy do sterowania wszystkimi funkcjami ciągnika. Ale nie tylko… iMonitor może służyć także do sterowania parametrami pracy maszyn sterowanych poprzez standard ISOBUS (wtedy nie ma potrzeby montażu dodatkowych sterowników maszyny w kabinie), może także obsługiwać system rolnictwa precyzyjnego AGROSKY.

Technologie

NAJNOWSZE ROZWIĄZANIA TECHNICZNE.

ComforTip Professional – możliwość programowania ciągnika. Operator może zaprogramować sekwencje operacji, jakie ciągnik może wykonywać automatycznie na przykład na uwrociach pola. Istnieje możliwość zapamiętania do 16 różnych programów z 32 funkcjami w każdym z nich. Oznacza to, że operator może stworzyć 16 różnych programów pod 16 różnych posiadanych maszyn. Kolejne funkcje w programie mogą być zmienane manualnie za pomocą przycisku umieszczonego na joysticku lubw  sposób automatyczny – po okreslonym przez operatora czasie lub po przejechaniu określonego dystansu. Operator może tworzyć program w trakcie postoju wybierając kolejne funkcje w programie z dostępnej listy zadań w menu iMonitora. Jesli ciagnik nie jest wyposazony w iMonitor, operator może wprowadzać funkcje do programu wchodząc w tryb programowania i wykonując pracę podczas pierwszego przejazdu po polu.

ISOBUS – ciągniki marki DEUTZ-FAHR oferują możliwość sterowania pracą maszyny poprzez standard ISOBUS. Jesli ciagnik wyposazony jest w iMonitor – nie ma potrzeby montażu dodatkowych sterowników / komputerów / wyświetlaczy od producenta maszyny. Okno do sterowania (Terminal Wirtualny) widoczny jest na ekranie iMonitora ciągnika. Wystarczy jedynie wpiąć kabel od maszyny do gniazda ISOBUS w tylnej części ciągnika i otworzyć na ekranie iMonitora okno Termianala Wirtualnego.

AGROSKY – system rolnictwa precyzyjnego oferowany w marce DEUTZ-FAHR. Systemy te oferowane są w kilku różnych wariantach, wybór podzespołów AGROSKY zalezy od wyposażenia ciągnika i wybranego sposobu prowadzenia ciągnika. Ciągnik może być prowadozny w sposób manualny czyli przez operatora. W takim przypadku operator kieruje ciągnikiem obserwujhąc wskazania belki diodowej. Belka z diodami umieszczona jest standardowo w iMoniotrze 2 generacji, jesli ciagnik nie ma iMonitora – ciągnik musi być doposazony o moniotorek z belką w dzialae Części Zamiennych SDF. Możliwe jest wyposażenie ciągnika DEUTZ-FAHR w układ prowadzenia automatycznego. Może to być zrealizowane na dwa sposoby. Pierwszy: klient zamawia ciągnik z przygotowaniem do AGROSKY i prowadzeniem automatycznym, wtedy ukłąd kierowniczy ciągnika doposażany jest w specjalny zawór do sterowania pracą siłowników, na samym ciągniku nie widać żadnych podzespołów oprócz anteny na dachu. Drugi sposób: ciągnik nie ma przygotowania i zaworu: nalezy doposazyć ciągnik w elektryczną kierownicę, która zastępuje standardowe koło kierownicy i pozwala automatycznie sterować torem jazdy ciągnika. Oferta anten w systemie AGROSKY obejmuje dwa modele odbiorników. Antena SRC10 pozwala na odbiór sygnału satelitarnego bez możliwości korzystania z korekty sygnału co przekłada się na możliwość korzystania z darmowego sygnału z dokładnością systemu do +/- 30cm. Większa antena SRC40 pozwala na odbiór sygnału darmowego ale także sygnału skorygowanego i dokładności do +/- 10cm oraz +/- 2cm. Należy pamietać, że korzystanie z sygnału skorygowanego wiąże się z koniecznością wnoszenia opłat abonamentowych dla dostawcy poprawki sygnału.

Informacje

NAJWYŻSZY POZIOM KOMFORTU OPERATORA.

PERFORMANCE MONITOR – ciagniki wyposazone w iMoniotr oferują funkcję liczników. Po wprowadzeniu podstawowych ustawień dotyczących pola i maszyny ciagnik okresla szereg parametrów roboczych. Na ekranie iMonitora operator uzyskuje informacje na temat: czasu wykonywanej aktualnie pracy, czasu jaki pozostał do wykonania pracy na danym polu o danej powierzchni, ilości zużytego paliwa w litrach, szacowanej ilości paliwa potrzebnego do zakończenia pracy na danym polu, obszaru na jakim pracę wykonano i jaki pozostał do zakończenia, przejechanego dystansu, średniej prędkości jazdy, zużycia paliwa w litrach na godziną, litrach na hektar, litrach na kilometr, wydajności w hektarach na godzinę. Raporty mogą być eksportowane w postaci plików pdf i tabel w excelu.

EASY STEER – ciągniki TTV serii 6TTV / 7TTV / 9TTV mogą być wyposażone w przygotowanie do systemu AGROSKY. Ciągnik wyposazony jest wtedy także w układ kierowniczy EasySteer. Operator, po uruchomieniu EasySteer ma możliwość zredukowania liczby obrotów kołem kierownicy potrzebnych do wykonania pełnego

skrętu kół przednich ciągnika. System ułatwia i przyspiesza manewrowanie. W ustawieniach iMonitora, operator ma możliwość regulacji szybkości działania EasySteer w czterech ustawieniach: od 0 do 3, gdzie 3 oznacza największą redukcję ilosci obrotów kołem kierownicy. EasySteer doskonale sprawdza się na przykład na uwrociach pola.

ASM – automatyczne sterowanie napędem na cztery koła i blokadą mechanizmów różnicowych. Po uruchomieniu ASM ciągnika automatycznie włącza i wyłącz napęd i blokadę w zależności od prędkości jazdy, kąta skrętu kół przednich ciągnika oraz od tego czy pedał hamulca jest wciśnięty czy nie.

STRETCH CONTROL – funkcja przydatna w trakcie zjazdu ciągnikiem ze wzniesień. Aby ograniczyć użycie hamulców, po wciśnięciu przycisku StretchControl na podłokientiku blokowane jest przełożenie układu napędowego, ciągnik zjeżdża ze wzniesienia ze stałą prędkością, nie ma konieczności utrzymywania uruchomionego układu hamulcowego.

Specyfikacja

specification_0110

specification_02

specification_pl-PL

B100

B100

Nowoczesne materiały oraz konstrukcja silnika pozwala na korzystanie z paliw biodegradiwalnych, nietoksycznych czyli biodiesela. Silnik może być zasilany nawet biodieselem w czystej postaci B100.

DCR

DCR

Nowoczesne silniki Deutz wykorzystują wysoko-ciśnieniowy układ wtryskowy Deutz Common Rail. Układ wyposażono w szynę wysokiego ciśnienia. Silniki Deutz oferują dwie pompy zasilające układ paliwowy, montowane w bloku silnika, smarowane olejem silnikowym a nie paliwe. Jakość smarowania pomp nie zależy od jakości paliwa.

SAVE_DIESEL_-_DRIVE_DEUTZ

SAVE DIESEL – DRIVE DEUTZ

Nowoczesne jednostki napędowe stosowane w ciągnikach rolniczych marki Deutrz-Fahr, układy elektronicznego sterowania, najlepsze podzespoły i wysoka jakość montażu sprawiają, że ciągniki tej marki oferują rewelacyjne wyniki w zakresie ekonomii eksploatacji.

SCR

TECHNOLOGIA SCR

Ciągnik wyposażono w układ oczyszczania spalin SCR (Selective Catalytic Reduction), który wykorzystuje do oczyszczania spalin 32,5% wodny roztwór mocznika, czyli AdBlue. Po jednej ze stron ciągnika umieszczono dodatkowy, niebieski zbiornik na AdBlue.

ALL-WHEEL_BRAKES

UKŁAD HAMULCOWY NA 4 KOŁA

Ciągnik oferuje niezwykle sprawny i pewny układ hamulcowy z tarczami w kąpieli olejowej na wszystkich czterech kołach. Rozwiązanie to zapewnia najwyższe bezpieczeństwo operatora w każdych warunkach.

placeholder

ELEKTRONICZNE STEROWANIE SILNIKA

System ten monitoruje szereg parametrów silnika i optymalizuje jego działanie poprzez regulację układu wtryskowego. Automatyzacja w celu maksymalnego uproszczenia: umożliwia operatorowi ustawienie, zapisanie i przywołanie najwłaściwszej prędkości obrotowej silnika dla każdego zadania.

ASM

ASM

Funkcja ASM odpowiada za automatyczne sterowanie napędem na 4 koła i blokadą mechanizmów różnicowych. ASM automatycznie uruchamia systemy w zależności od kąta skrętu kół przednich ciągnika oraz prędkości jazdy. ASM to komfort i wygoda w połączeniu z najlepszą trakcją w każdych warunkach terenowych. Ciągniki Deutz-Fahr oferują 100% blokadę mechanizmów.

placeholder

HAMULCE POWER BRAKE

Wspomagany układ hamulcowy, zasilany olejem przekładniowym pod wysokim ciśnieniem. Już mała siła na pedale hamulca umożliwia szybkie zatrzymanie nawet ciężkiego ciągnika. Układ PowerBrake to duży komfort i wygoda przy pełnym bezpieczeństwie operatora.

COMFORT-TIP

COMFORTIP

Programowanie sekwencji operacji. Ciągnik może wykonywać automatycznie szereg funkcji. Zapisany program będzie odtwarzany automatycznie, kolejne operacje będą uruchamiane manualnie (po wciśnięciu przycisku) lub automatycznie (po określonym czasie lub dystansie) jeśli ciągnik wyposażony jest w iMonitor.

FOUR-WHEEL_DRIVE

NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Cztery koła napędowe to najlepsza trakcja nawet w najcięższym terenie. Napęd przedniej osi może być uruchamiany automatycznie przez funkcję ASM (jeśli ciągnika jest w ASM wyposażony) lub manualnie za pomocą dźwigni lub przycisku (w zależności od modelu i wyposażenia).

TOTY_WINNER_WHITE

TRACTOR OF THE YEAR 2013

Nagroda jest prestiżowym międzynarodowym wyrazem uznania przyznawanym co roku najlepszemu ciągnikowi na rynku. W edycji za 2013 r. nagroda została przyznana modelowi DEUTZ FAHR 7250 TTV Agrotron podczas targów EIMA w Bolonii.

TOTY_WINNER_WHITE

OLDEN TRACTOR FOR THE DESIGN 2013

Podczas tego samego wydarzenia ciągnik ten otrzymał również nagrodę „Golden Tractor for Design”.

 

Druck

RED DOT PRODUCT DESIGN AWARD 2013

Nagroda jest uznawana za jeden z najważniejszych wyrazów uznania na świecie w kategorii designu. 7250 TTV Agrotron zdobył nagrodę „Product Design” i ucieleśnia perfekcyjną fuzję zaawansowanej technologii i unikalnego stylu.

gooddesignlogo2

GOOD DESIGN AWARD

Good Design Award jest jedną z najbardziej prestiżowych nagród na świecie w kategorii designu i grafiki.Panelu jury w edycji za 2012 r. zagłosował na model 7250 TTV Agrotron jako zwycięzcę w kategorii designu przemysłowego.

Compasso_dOro

COMPASSO D’ORO 2014

DEUTZ-FAHR 7250 TTV Agrotron został laureatem nagrody Compasso d’Oro 2014. W ten sposób jeszcze raz potwierdziła się opinia, że jest on w ścisłej czołówce jeśli chodzi o zaawansowaną technologię w niepowtarzalnym stylu Giugiaro Design.

FarmworldPowered

TMA MACHINE OF THE YEAR 2014 

Jeden z naszych najbardziej zaawansowanych pod względem mocy i technologii modeli ciągników otrzymał nagrodę „Machine of the Year 2014” w kategorii „Best Powered Machine” na targach Farm World w Lardner Park.

GALERIA FILMÓW

GALERIA ZDJĘĆ