Tak dobra, że nazwaliśmy ją podwójnym numerem 1.
DEUTZ-FAHR prezentuje nową gamę ciągników o konwencjonalnej konstrukcji kołowej, wyposażonych w przekładnię bezstopniową TTV oraz silniki o mocy do 440KM. Są to największe i najmocniejsze modele ciągników w historii marki DEUTZ-FAHR. Prezentacja nowych modeli jest wynikiem prac badawczych, zastosowania innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz wsparcia społeczności zrzeszonej w ramach projekt 440HP. Największy i najmocniejszy ciagnik DEUTZ-FAHR jaki kiedykolwiek został stworzony.
Nowej generacji silniki MTU o optymalnych parametrach i osiągach.
Nowa, wydajna przekładnia bezstopniowa ZF, stworzona do prac polowych i transportu.
Nowe kombinacje ogumienia z oponami o średnicy 2,3 metra, zapewniającymi najlepszą przyczepność w każdych warunkach.
Nowa, ergonomiczna kabina zapewniająca wysoki poziom komfortu, dużą przestrzeń i doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach.
Silniki w modelach 11350 i 1140 | MTU 6R1100 pojemność 10,6l |
Silnik w modelu 11440 | MTU 6R1300 pojemność 12.8l |
Zbiornik paliwa, AdBlue | paliwo: 700 litrów, AdBlue 70 litrów |
Układ napędowy | Przekładnia ZF Eccom 3.0 60 km/h przy 1708 obr./min 50 km/h przy 1691 obr./min |
Oś przednia | Zawieszenie wielowahaczowe Dana |
Oś tylna | SDF |
Udźwig podnośnika | 12000kg |
Kabina | Nowa Kabina |
Pompa Load-Sensing | wydajność maksymalna 300 l/min |
Podnośnik tylny [kg] | 13500 |
Maksymalna masa dop. [kg] | 18000 / 22000 |
Maks.masa dop. przód-tył | 900 – 13000 / 11000 – 15000 |
Układ hamulcowy | ABS – zewnętrzne tarcze z przodu (standard w UE) |
Podnośnik przedni [Kg] | 6000 kg |
Rozstaw osi [mm] | 3250 |
Ogumienie max (przód-tył) | 650/65R38 – 750/75R46 – 900/65R46 |