NAJLEPSZE POŁĄCZENIE TECHNOLOGII TERAZ W KOMPAKTOWYCH MODELACH OD 126 DO 143 KM.
Nowa seria 6 cechuje się najlepszą kombinacją nowoczesnej technologii w swojej klasie. DEUTZ-FAHR poszerza serię 6 o kompaktowe, czterocylindrowe ciągniki klasie średniej mocy: modele 6120, 6130 i 6140, z których każdy dostępny jest w wersji z przekładnią TTV lub Powershift. Od siewu, uprawy i pielęgnacji po transport, żniwa i prace z ładowaczem czołowym – wszechstronność nowej Serii 6 potrafi zaskakiwać. Doskonała zwrotność, znakomita wydajność i niezrównany komfort obsługi to cechy nowej Serii 6.
Silnik
SILNIK DEUTZ TCD 3.6. MOC I MOMENT PRZY NISKIM SPALANIU.
Nowe, sterowane elektronicznie, czterocylindrowe silniki Deutz TCD 3.6 (Stage IV / Tier 4 Final) są niezwykle kompaktowe, niezwykle mocne i niezwykle wydajne. Zapewniają natychmiastową reakcję i wysoki moment obrotowy w szerokim zakresie prędkości obrotowych. Pozostają również niezwykle ekologiczne. Wyposażone są w recyrkulację spalin EGR i system SCR oraz filtr cząstek stałych DPF z pasywną regeneracją (6130 i 6140). W porównaniu z filtrami aktywnymi, DPF z pasywną regeneracją posiada trzy zalety: brak wtrysku paliwa do filtra, mniejsza ilość wytwarzanego ciepła i znacznie szybsza regeneracja filtra. Oznacza to mniejsze zużycie paliwa i niższe koszty eksploatacji, przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich norm w zakresie emisji spalin – teraz i w przyszłości.
We wszystkich modelach wydajność silnika wzrasta dzięki elektronicznemu wentylatorowi Visco. Każdy model może również zostać wyposażony w nowy hamulec silnikowy, aby zwiększyć skuteczność hamowania nawet o 40%. System ten umożliwia ochronę hamulców, szczególnie podczas jazdy w dół zbocza z ciężkim ładunkiem. Dzięki temu jest bezpieczniej, a koszty serwisowania są niższe. Dodatkowy pedał sterujący specjalną przepustnicą zapewnia praktyczną, łatwą i niezawodną obsługę hamulca. Skuteczność hamowania jest automatycznie kalibrowana i optymalizowana, w zależności od wybranego trybu napędu. Nowe silniki DEUTZ-FAHR to doskonały przykład nowoczesnej niemieckiej technologii, a zarazem synonim niezawodności i efektywności na najwyższym poziomie, pozwalającej na jeszcze wydajniejszą pracę.
Napęd
PRZEKŁADNIA TTV LUB POWERSHIFT. WYBÓR NALEŻY DO CIEBIE.
Maksymalna wydajność przy maksymalnym komforcie – ciągniki z nowej Serii 6 mogą być wyposażone w nowoczesną, bezstopniową przekładnię TTV. Skrzynia sprawdzana i testowana przez lata, teraz jest nawet bardziej wydajna dzięki nowemu oprogramowaniu. Dostępne są trzy tryby jazdy, aby umożliwić kierowcy adaptację do każdej sytuacji podczas pracy: tryb manualny, automatyczny lub WOM. Całkowity zakres prędkości jazdy wynosi od 0,2 km/h do 40 km/h. Podczas pracy w polu, przekładnia TTV jest niezwykle wydajna przy każdej prędkości. Elementy sterujące silnikiem i przekładnią są doskonale skoordynowane i umożliwiają indywidualne dostosowanie ustawień. Każdy drobny szczegół w przekładni TTV został specjalnie zaprojektowany tak, aby maksymalnie zwiększać produktywność modeli z nowej serii 6.
PRZEKŁADNIA POWERSHIFT. MASZ CAŁKOWITĄ KONTROLĘ.
Esencja technologii. Ciągnik oferuje solidną, pięciobiegową manualną skrzynię biegów z trzema półbiegami Powershift zmienianymi pod obciążeniem. Dostępne są dwie wersje: 30+30 lub 60+60 z reduktorem i superreduktorem. Napęd posiada rewers elektrohydrauliczny do zmiany kierunku jazdy pod obciążeniem wraz z pięciostopniową, regulacją szybkości reakcji (SenseClutch). Dzięki temu możliwa jest zmiana kierunku jazdy bez przerywania momentu obrotowego. Funkcja Stop&Go ułatwia precyzyjne manewrowanie na ograniczonej przestrzeni bez konieczności używania pedału sprzęgła – jest to kluczowa zaleta modeli z nowej Serii 6, zwłaszcza w przypadku pracy z ładowaczem czołowym. Sprzęgło ComfortClutch umożliwia zmianę biegu bez korzystania z pedału sprzęgła. Prędkość 40 km/h osiągana jest przy zredukowanych obrotach silnika.
WOM
NAWET CZTERY PRĘDKOŚCI WOM.
Cztery prędkości WOM z tyłu (540, 540ECO, 1000 i 1000ECO) są część wyposażenia wersji z przekładnią Powershift, a trzy prędkości – wersji z przekładnią TTV. Przedni WOM o prędkości obrotowej 1000 obr./min oraz zsynchronizowany WOM są dostępne opcjonalnie. Funkcja automatycznego WOM jest częścią standardowego wyposażenia. Funkcja ta włącza lub wyłącza WOM w zależności od położenia ramion tylnego podnośnika. Modele z nowej Serii 6 oferują wszystko co potrzebne. To klient decyduje o wyborze wyposażenia odpowiadającego jego potrzebom.
Hydraulika i podnośnik
BOGATA OFERTA KONFIGURACJI I STEROWANIA.
Miarą wszechstronności wyposażenia ciągników nowej Serii 6 są ich układy hydrauliczne. Mogą być skonfigurowane pod kątem indywidualnych potrzeb klienta. Do wyboru są trzy pakiety hydrauliczne: prosty układ typu open centre z pompą o stałej wydajności 90 l/min i zaworami sterowanymi mechanicznie, pakiet z pompą Load-Sensing o wydajności 120 l/min i zaworami sterowanymi mechanicznie lub pakiet z pompą Load-Sensing o wydajności 120 l/min i zaworami sterowanymi elektronicznie. W ramach tych trzech podstawowych pakietów dostępnych wiele opcji wyposażenia – od trzech prostych, mechanicznych po kompletne sterowanie elektrohydrauliczne złożone. Montowany fabrycznie podnośnik przedni jest dostępny jako opcja. Podnośnik także ma trzy wersje: sterowany mechanicznie lub elektrohydraulicznie z opcjonalnym pakietem ComfortPack (hydraulika z przodu ciągnika). Udźwig maksymalny podnośnika przedniego wynosi 2880 kg. Sterowany elektrohydraulicznie podnośnik tylny może unieść do 7000 kg.
Hamulce
OŚ PRZEDNIA AMORTYZOWANA. W KAŻDEJ SYTUACJI. NIE TRACISZ TRAKCJI I UCIĄGU.
Osie przednie stworzone specjalnie dla klasy ciągników o mocy od 120 do 140 KM są zupełnie nowe. Zostały opracowane w celu zapewnienia trakcji, przyczepności i bezpieczeństwa w każdej sytuacji. Napęd na cztery koła oraz blokadę mechanizmu różnicowego (100%) można włączać i wyłączać przy użyciu przycisków; obie te funkcje są sterowane automatycznie przez system ASM – w zależności od kąta skrętu kół i prędkości jazdy. Wszystkie modele z nowej Serii 6 można opcjonalnie wyposażyć w amortyzowaną oś przednią. Oś montowana jest na dwóch siłownikach podwójnego działania. Znacznie zwiększa to komfort jazdy i pracy oraz poprawia trakcję i bezpieczeństwo zarówno w polu, jak i na drodze. Układ szybkiego sterowania SDD także jest dostępny we wszystkich nowych modelach. O połowę zmniejsza liczbę obrotów koła kierownicy i sprawia, że manewrowanie jest bardziej wydajne. Jak zawsze w przypadku oferty marki DEUTZ-FAHR, doskonałe funkcje bezpieczeństwa są częścią wyposażenia standardowego. Modele z nowej Serii 6 są wyposażone w układ hamowania wszystkimi czterema kołami oraz hydrauliczny hamulec postojowy (HPB). Hamulec przyczepy (hydrauliczny, pneumatyczny lub obydwa) jest dostępny jako opcja.
Kabina
KOMFORTOWA KABINA.
Kabina, zamontowana na silentblokach hydraulicznych, zmniejsza hałas i wibracje nawet o 40%. W trosce o jeszcze większy komfort pracy, opcjonalnie można zamontować mechaniczne lub pneumatyczne zawieszenie kabiny. Można wybrać między ręczną regulacją klimatyzacji i automatycznym sterowaniem klimatyzacją. Standardem we wszystkich modelach są regulowane okienka boczne, a otwierana szyba przednia jest dostępna jako opcja. Kabina oferuje też doskonały przegląd wszystkich obszarów roboczych, bez względu na warunki. Opcjonalny pakiet oświetlenia ledowego o strumieniu światła 33600 lumenów zamienia noc w dzień. Aby uzyskać optymalną widoczność powyżej ciągnika podczas pracy ładowaczem czołowym, należy wybrać model z szyberdachem. Aby poprawić widoczność z tyłu podczas deszczowej pogody, zoptymalizowano położenie wycieraczki na tylnej szybie. DEUTZ-FAHR dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia odpowiedniego komfortu w modelach z nowej Serii 6.
KOMFORTOWA PRZESTRZEŃ. WSZYSTKO W POLU WIDZENIA. WSZYSTKO POD RĘKĄ.
Wejdź do kabiny i ciesz się przestrzenią. Wnętrze ciągników nowej Serii 6 cechuje się wykorzystaniem wielu błyskotliwych rozwiązań. Wszystkie elementy sterujące silnika, przekładni, wału odbioru mocy, automatycznego WOM, zaworów hydraulicznie i oświetlenia, jak również MMI dla InfoCentrePro są łatwo dostępne, wbudowane w konsolę boczną. Elementy sterujące mają logiczny układ wynikający z częstotliwości użytkowania oraz przejrzyste oznaczenia kolorystyczne. Modele z przekładnią TTV obsługuje się przy użyciu nowego joysticka MaxCom na prawym podłokietniku. Nowy panel InfoCentrePro umieszczony na kolumnie kierownicy wyposażony jest w 5-calowy kolorowy wyświetlacz. Dzięki temu operator ma pełne informacje o statusie i parametrach pracy ciągnika. Mini MMI lub MMI mogą być używane, aby wyświetlić różne parametry i wprowadzać indywidualne ustawienia. Dostępne są trzy wersje fotela: z zawieszeniem mechanicznym, z zawieszeniem pneumatycznym oraz obrotowy fotel z zawieszeniem pneumatycznym. Wszystkie modele posiadają także fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa. Jedno jest pewne: modele z nowej Serii 6 spełniają każde życzenie z zakresu komfortu jazdy i obsługi.